Ingyenes próbaverzió indítása

Jelszó biztonsági tippek:

  • Legalább 6 karakter
  • hosszú, betűk és számok, kis-
  • és nagybetűk keveréke
  • legyen, tartalmazzon speciális (pl.: @) karaktereket is

Meghatározott célok kitűzése

Kerülje el a hibát, hogy úgy fejlessze munkafolyamatát, hogy az egy bonyolult marketing automatizálási rendszerbe illeszkedjen. Ehelyett válasszon egy rugalmas moduláris megoldást konkrét céljai eléréséhez: kapcsolatok ápolása, az Ön által használt CRM
integrálása, ügyfél élettartam érték kiterjesztése

Nézze meg a munkafolyamatot működés közben

Hosszú távú befektetés

A legújabb tanulmányok azt mutatják, hogy a mai ’kis- és középvállalkozások (KKV) az automatizálástól magas megtérülést érnek el’, ez egy befektetés, nem költség. Számítsa ki, milyen hamar térül meg a költségek csökkenésében, a jobb értékesítésben, és az erősebb jövedelmezőségben.

Olvassa el a teljes Tervezési és végrehajtási útmutatót

Nem csak egy platform

Válasszon olyan funkciókat, amelyek hasznot hoznak, ahelyett hogy feltűnő, csili-vili funkciókat vásárolna. Jobb kapcsolatokat szeretne?
Az automatizált kommunikáció lehet a válasz. Jobb konverzió? Tekintsen bele a személyre szabásba és a dinamikus tartalomba. Nagyobb ROI? Automatizálja értékesítésbővítési, kereszt-eladási
és add-on értékesítéseit.

Marketing automatizálási funkciók megtekintése

Tervezés

Hogyan lehet elkezdeni ma a Marketing automatizálást?
Először is, keressen választ ezekre a kérdésekre:

  • Kimaradnak a lehetőségek az adatbázisának nem kielégítő hatékonysága miatt?
  • Zökkenőmentes módon sikerült-e új leadeket elkapnia, és megkönnyítette-e számukra az értékesítési csatornákba történő belépést?
  • Több eladást eredményezne, ha jobban megértené ügyfelei viselkedését?
  • Növekedne az ügyfél élettartam értéke, ha végrehajtana egy vásárlói hűségkampányt?
  • Mennyire tudná felgyorsítani az értékesítési ciklusát, ha automatizálná a lead-ekkel történő kapcsolattartási technikát?
  • Tudna időt és pénzt spórolni, ha a marketinget integrálná a CRM-mel?
  • Minden egyes lead élvezi a következetes konverziós élményt az ügyféllé váláshoz vezető úton?

Végrehajtás

Az automatizálás előnyeinek kihasználása kiváló végrehajtást igényel. A sikeres marketing automatizáláshoz tegye magáévá a mai legprofibb marketing szakemberek legjobb gyakorlatát:

  • Tanulmányozza értékesítési ciklusát, hogy megtalálja az ismétlődő feladatokat, amelyeket javíthat, ésszerűsíthet és optimalizálhat.
  • Szánja rá az időt és fontolja meg, hogy a közönsége mit akar és vár el Öntől.
  • Tűzze ki célul, hogy vállalkozása egy vagy több területén pozitív hatást ér el.
  • Vázoljon fel egy automatizálási tervet a mérhető kulcsfontosságú teljesítménymutatókkal (KPI), amely segít a fejlődés értékelésében és így a pályán maradhat.
  • Találkozzon a csapatával, és igazítsa az automatizált rendszereket a mai kor igényeihez és nyissa meg az utat egy jobb jövő felé.
  • Tartsa szemmel, hogy a legtöbbet hozhassa ki abból, ami működik, és javítson azon, amit tökéletesíteni kell.

Támogatás

A GetResponse elkötelezett az Ön Marketing automatizálási projektjének sikerében. Így ha bármikor segítségre vagy tanácsra van szüksége, forduljon egyenesen a forráshoz!

Szakértői beszélgetés

Még több eszközt keres vállalkozása fejlesztéséhez?

Az összes funkció böngészése