Company news

  • Poland-based email marketing company GetResponse will be opening its first US-based office in Boston. GetResponse is investing $6 million in the expansion.”
  • ”I’ve seen the workflow builder in action, and it is one of the more impressive click-and-drag interfaces on offer, yet it is extremely easy to use.”
  • ”As veterans in the business, they made marketing automation accessible to different business needs, even giving you real analytics about each campaign and their responsive automated follow up is one of the smartest things you’ll see.”
  • ”A Multicultural Company Bonds Over a Passion for Customer Care & Innovative Products.”
  • ”GetResponse can help a business test what works when contacting customers through email. Optimizely can aid a company with A/B testing of its website-landing pages and other pages.”
  • ”As email marketing changes, GetResponse is ready with tools to take advantage of technological breakthroughs.”
  • ”GetResponse is one of the best email marketing services available today which comes with a whole pack of features to get you on the way.”
  • ”There are tons of different email platforms that you can use, but I find GetResponse to be one of the best out there.”
  • ”GetResponse offers a user-friendly e-mail marketing platform, e-mail analytics, automation, and list import tools.”
  • ”GetResponse recently combed through a whopping 21 million messages to trawl for patterns that can help business owners better time their e-mails.”
  • ”Using email automation with a service like GetResponse to follow up with prospective customers, send birthday promotions, remind people of an abandoned shopping cart, conduct post-purchase surveys, etc. can help you build stronger relationships with your customers.”
  • ”Adopt an integrated email tool like GetResponse’s auto-responder to configure triggers that make sense to your brand, schedule your message cycles, and template out what you want to say in each of them.”
  • ”GetResponse is best known as an e-mail solutions provider, but GetResponse also provides landing page software.”
  • "Az e-mail marketing szolgáltató GetResponse egy meglehetősen egyedi és felhasználó-központú módon különíti el magát a versenyben a többiektől, méghozzá a képek segítségével!"
  • "Egy másik felmérés a GetResponse-tól megállapította, hogy a közösségi megosztás opciót is tartalmazó e-mail marketing üzenetek 30%-kal magasabb átkattintási rátát érnek el, mint ezen funkciók nélküli e-mailek."
  • "A GetResponse ma bejelentette, hogy kifejlesztett egy lista szegmentációs eszközt a kulcsrakész e-mail marketing termékekkel való együttes használathoz, amely lehetővé teszi a küldőknek a címzettek viselkedési tulajdonságok szerinti és földrajzi helyzettől függő kiválasztását."
  • "Az e-mail marketingesek is igénybe vehetik a speciális, célzott szegmentációt, hogy növeljék e-mail marketing fontosságukat és az eredményeket."
  • "Egy új eszköz segíthet a márkáknak, hogy jobban hasznosítsák a fogyasztói információkat. A GetResponse Űrlap felépítőjének segíteni kell a márkákat, hogy növeljék a feliratkozók számát és elmélyítsék e-mail listájuk szegmentációját."
  • "A GetResponse elindította a GetResponse Űrlap felépítő alkalmazást, egy olyan eszközt, amellyel személyre szabott regisztrációs űrlapokat lehet létrehozni. 500-nál is több dizájner sablont tartalmaz és egy vizuális 'húzd és ejtsd" szerkesztőt."
  • "A multimédia értékesítő szeretni fogják. Az e-mail marketing szolgáltató GetResponse bejelentette, hogy növeli tárhely méretét (ne feledje, 100-szoros növekedésről van szó).
  • "A GetResponse nagyszerű munkát végzett a hangokkal, amelyek az e-mail üzeneteket olvassák fel. Az értékesítők jelenleg férfi és női hangok közül tudnak választani, amerikai vagy brit angol akcentussal. Hamarosan több nyelv is elérhető lesz."
  • "Az Implix GetResponse egységének új ajánlatával meg lehet változtatni annak módját, ahogy az értékesítők az e-mailre tekintenek, és ahogy az ügyfelek olvassák azokat!"
  • "Ahhoz, hogy megragadják a felhasználók figyelmét, a kis-és közepes vállalkozások több mint fele fog összpontosítani a személyre szabhatóságra és a célzott megkeresésre 2010-ben, mondták a GetResponse-nak."
  • "A KKV e-mail marketingesek több mint 90%-a azt tervezi, hogy beépítik a közösségi médiát ebben az évben, míg 80% fog videót használni, állítja egy tegnap megjelent tanulmány az Implixhez tartozó GetResponse-tól."
  • Hallgassa meg a beszélgetést Simon Grabowski - az Implix CEO-ja és a GetResponse alapítója - és Richard Fouts, a Gartner elemzője között arról, hogyan tudnak az értékesítők felülkerekedni azon a zajon, amit az új, folyamatosan kialakuló csatornák okoznak.
  • Nem nehéz találni manapság a KKV-k számára is megfizethető e-mail marketing szolgáltatót. De trükkösebb találni egy olyan megfizethető e-mail marketing szolgáltatást, amely iPhone-ra kínál alkalmazásokat és integrálható a Twitter-rel. Belépés a GetResponse-ba.
  • ...az Implix GetResponse 6.0 e-mail marketing applikáció, amely továbbfejlesztett közösségi média integrációt tartalmaz, beleértve a GetResponse-t iPhone-ra.
  • Egy nemrég megjelent GetResponse tanulmány szerint azok az e-mail üzenetek, amelyek közösségi megosztás opciót tartalmaznak, 30%-kal magasabb átkattintási rátát érnek el, mint azok az e-mailek, amelyekben nincs közösségi megosztás opció.
  • Egy nemrég megjelent GetResponse tanulmány szerint azok az e-mail üzenetek, amelyek közösségi megosztási opciót tartalmaznak, 30%-kal magasabb átkattintási rátát érnek el, mint azok az e-mailek, amelyekben nincs közösségi megosztási opció.
  • A GetResponse 'E-mail marketing és Közösségi média integrálás" jelentése szerint a Twitter volt a legnépszerűbb közösségi megosztási opció 67,2%-kal% of all social e-mails, with Facebook a close second at 62.7%.
  • Egy GetResponse tanulmány szerint a közösségi megosztást tartalmazó e-mailek 30% higher click-through rate than those without sharing options—and messages with three or more sharing options generate a 55%%-kal magasabb átkattintási rátát érnek el.
  • Az e-mail marketing szolgáltató GetResponse új tanulmánya szerint, ha valaki legalább 3 közösségi opciót kínál, az 55%-kal magasabb átkattintási rátához vezet.
  • A közösségi megosztás opciót is tartalmazó e-mail marketing üzenetek 30%-kal magasabb átkattintási rátát érnek el, mint ezen funkciók nélküli e-mailek. Ezt állítja a GetResponse egy új tanulmánya - valamint az anekdotikus tény, hogy az e-mail és a közösségi média kommunikáció szabályai is egyre inkább elmosódnak.
  • A GetResponse e-mail marketing platform nyilvánosságra hozta első integrált e-mail felolvasó alkalmazását. A legjobb rész? Ez valóban hitelesen hangzik.
  • Az online videó népszerűbb mint valaha, és az egyre növekvő népszerűsége idén ösztönzőleg hat a videók e-mailben történő szélesebb körű használatára, ugyanis egyre több kiskereskedő mutat meg mindent az ügyfeleknek az ügyfél elismeréseken át a termék bemutatókig, állítja az Implix, az e-marketinggel foglalkozó cég egy tanulmányban.
  • Az Implix által kiadott, múlt héten megjelent tanulmány alapján 64-en % of marketers plan to use video in e-mail in 2010, while only 12%használták az elmúlt évben.
  • A fogyasztók ebben az évben egy ugrást fognak látni az e-mail marketing üzenetek terén, ezekben ugyanis fogyasztói elismeréseket és termékbemutatókat tartalmazó videók lesznek.
  • Egy nemrég megjelent GetResponse tanulmány szerint a kis és közepes méretű vállalkozások (KKV) marketingszakemberei a személyre szabhatóságot és a viselkedési célzott technikákat arra használják, hogy csökkentsék a postafiók rendezetlenségét.
  • Az Implix GetResponse egységének új tanulmánya arra mutat rá, hogy az e-mail egyre fontosabb lesz a kisvállalkozások számára, ahogy haladunk előre 2010-ben.
  • Az Implix egy új tanulmánya szerint az értékesítők azt tervezik, hogy exponenciálisan növelik a videók bevezetését.
  • A marketing szolgáltató Implix egy új tanulmányaiban azt állapította meg, hogy az amerikaik nyitnak meg e-maileket a legkisebb valószínűséggel.
  • Az Implix egy új tanulmányban kimutatta, hogy az e-mail fásultság és az alacsony elkötelezettség különösen az észak-amerikai címzettek körében problémás.
  • Az amerikaiak "e-mail fásultságban" szenvednek. Legalább is ez a végső következtetés a marketing szolgáltató Implix tanulmányából, mely megállapította, hogy az amerikaik nyitnak meg e-maileket a legkisebb valószínűséggel.
  • A HTML aktuális átlagos megnyitása valahol 20%% to 35% környéken van, de azt látjuk, hogy Európában jobb a megnyitási arány. Úgy hisszük, ennek biztos köze van az amerikai ügyfelek "e-mail fásultságához", összehasonlítva az európai ügyfelekkel," mondja Simon Grabowski, az Implix vezérigazgatója.
  • Az ügyfelek több e-mail marketing üzenetet nyitottak meg, amit Európából küldtek, mint amit más kontinensekről, egy felmérés szerint több mint 1,65 milliárd e-mailt küldtek a lengyelországi e-marketing cégen, az Implix-en keresztül.
  • Az Implix egy tanulmánya szerint az e-mailek visszapattanási- és panaszrátája Észak-Amerikában viszonylag magas, összehasonlítva a világ többi részével, a kontinens megnyitási rátája pedig viszonylag alacsony.
  • Az Implix, egy másik példában, az ad:tech 2009-en november elején mutatta be az új GetResponse 6.0 e-mail marketing megoldását. Funkciói között van a közösségi média integrálás, a GetResponse iPhone-a, ingyenes online kérdőívek, speciális e-mail statisztikák és videó e-mailek létrehozása célzottan a kis üzleti vállalkozásoknak.
  • Úgy tűnik, hogy a GetResponse igazán a közösségi médiához ért. Videó e-mail és közösségi média eszközöket ajánlanak. E-mailes feliratkozói például egyszerűen megkapják az Ön Twitter frissítéseit a GetResponse szolgáltatásán keresztül. Split tesztelési funkcióval is rendelkezik, így kipróbálhat egy e-mailt a másikkal szemben, hogy melyik hoz jobb eredményeket.
  • Az Implix bemutatta a GetResponse Fejlesztői zónát, amelyet azzal a céllal terveztek, hogy segítse a költség-tudatas vállalkozások e-mail marketing ROI fejlesztését.
  • Lépjen be egy új platformra, a GetResponse Fejlesztői zónába, amely segítségével az értékesítők integrálhatják a GetResponse e-mail platformot a meglévő kereskedelmi platformokkal, CMS és CRM rendszerekkel.
  • Az új GetResponse Fejlesztői zóna néhány 30 API horgot tartalmaz, amelyek lehetővé teszik, hogy a GetResponse funkciókat hozzáadjuk minden olyan rendszerhez, amelytől egy e-kereskedelemmel foglalkozó kereskedő függ, mint az adatbázisok, tartalomkezelő rendszerek és maga az e-kereskedelmi platform.
  • Simon Grabowski 10 éve alapította az online marketing céget, az Implix-et, mert úgy látta, hogy szükség van erre a fajta vállalkozásra a saját meglévő vállalkozásában.
  • Az Implix alapítójának és CEO-jának, Simon Grabowskinak van egy online marketing szolgáltatása, a GetResponse és az Implix egyik ügyfelének a konverziós rátája 200%-kal nőtt egy héttel azután, hogy elkezdte használni az Implix videó e-mail marketing funkcióját.
  • Az Implix GetResponse 6.0 marketing platformja a költségtudatos vállalkozásoknak olyan funkciókat kínál, mint a split tesztelés és több mint 300 iparági sablont a gördülékeny kampányokhoz.
  • A GetResponse 6.0 egy könnyen használható e-mail kampány menedzsment eszköz, amely leegyszerűsíti a HTML hírlevelek és a e-mail promóciók testreszabását. Egy blogot vagy a Twitter fiókot automatikusan frissít új hírlevél tartalommal.
  • A népszerű e-mail marketing platform kiadása volt az, amely elsőként hang- és videófelvétel képességet kínált, valamint Twitter integrációt.
Contact us