Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse az e-kereskedelemhez

Hogyan turbózza fel a GetResponse az e-kereskedelem erejét? Webáruháza ideális eszköz ahhoz, hogy az értékesítés során jövedelmező e-mail-marketinges listát állítson össze. Az e-mail-marketing pedig ideális eszköz az ügyfelek élettartamra vetített értékének maximalizálásához. Ezeket kombinálva megnyílik az út számos lehetőség – a felülértékesítés, keresztértékesítés, különleges termékek értékesítés, kiegészítők értékesítés és ismételt értékesítés – előtt.

Szerezzen új ügyfeleket.

Tegye az eseti látogatókat szenvedélyes rajongókká.

  • Állítson össze egy kedvezményekből és szezonális ajánlatokból álló csomagot, amelyet a vásárlók nem találhatnak meg a fizikai üzletekben.
  • Hozzon létre látványos céloldalakat termékleírásokkal és szemléletes ügyféltörténetekkel.
  • Küldjön automatikus frissítéseket a beérkezett termékekről és figyelmeztetéseket, amikor egy termék kifogy a raktárból.
  • Hívja meg a látogatókat webes űrlapok segítségével szezonális promóciókra, iparági eseményekre és webináriumokra.

Mutassa ki megbecsülését a régi ügyfelei felé.

Tartsa a kapcsolatot a vásárlókkal, és ösztönözze a visszatérésüket.

  • Hozzon létre hűségprogramokat, ügyfélmegtartási stratégiákat és „ajánlás egy ismerősnek” akciókat, amelyekkel meghódíthatja a vásárlók szívét.
  • Tegye közzé a céloldakat és ajánlatokat a Facebookon, és csak számolja a rajongók szaporodó számát.
  • Kérjen visszajelzést az ügyfélszolgálati csapatáról, szállítási szolgáltatásairól vagy termékei minőségéről online felmérésekben.

Integrálja a népszerű e-kereskedelmi platformokat.

Webáruháza a Zen Cart, Magento vagy Shopify platformot használja? Vagy pedig egy belső fejlesztésűt? Ez sem jelent problémát.

  • Válasszon a népszerű kereskedelmi platformok több mint 100 API‑integrációja közül.
  • Látogatásson el a Fejlesztői zónába és használja fel ingyen azokat az API-erőforrásokat, amelyekre programozóinak szükségük van.
  • Gyűjtse össze minden kapcsolatát a táblázatokból, CRM-adatbázisokból és közösségi médiából, és kezelje őket egyetlen platformon.

„Összehasonlítva más e-mail-marketing eszközökkel a GetResponse rendkívül könnyen használható és költséghatékony is. Amióta a teljes e-mail-marketingünket áttettük a GetResponse-ra, e-mail-megnyitási arányunk 30%-kal, átkattintási arányunk pedig 50%-kal nőtt. A GetResponse segített többszintű kampányokat létrehozni, így az összes ügyfelünket releváns tartalmakkal érhetjük el. Mindenkinek magabiztosan ajánlom, aki növelni akarja az értékesítését azáltal, hogy e-mail-marketinggel eléri és hűségessé teszi a meglévő ügyfeleit.”

Vivian Lou – shoppingonline.com

Szabja személyre az e-maileket.

Küldje el a vásárlóknak kizárólag a leginkább releváns, az igényeikre szabott ajánlatokat.

  • Szegmentálja közünségét életkor, helyszín vagy nem szerint, és készítsen számukra nagymértékben személyre szabott ajánlatokat, amelyeknek nem tudnak majd ellenállni.
  • Küldjön automatikus tranzakciós e-maileket és értesítéseket, amikor a rendelelések készen állnak a szállításra.
  • Nyújtsa a vásárlóknak az őket érdeklő termékek különleges választékát a legutóbbi tevékenységeik alapján.

Csiszolja kommunikációját.

Mesélje el e-kereskedése történetét szép dizájnú, gazdag tartalommal.

  • Válasszon a számos e-mail-sablon közül, amelyeket különféle iparágak számára hoztunk létre, és szabja őket gyorsan testre a vállalkozásának megfelelően.
  • Frissítse megjelenését „fogd és húzd” könnyedséggel megtervezhető kommunikációval.
  • Tekintse meg az üzenetek előnézetét az elküldésük előtt, így láthatja, hogyan fognak megjelenni a legelterjedtebb platformokon és eszközökön, ideértve a mobilokat is.
  • Mutassa be a termékeit gyönyörű képekkel és videókkal.

Gondoskodjon az ügyfélszolgálatról.

Kapcsolja össze a közönségét a szakértőkkel egyetlen kattintással.

  • Mutassa be csapatát videós e-mailekben, és a vásárlók nagyszerű első benyomása hosszú távú kapcsolattá szilárdul.
  • Biztosítson hozzáférést az ügyfélszolgálati munkatársainak, tájékoztatva őket a fontos vásárlásokról, szállítási információkról és a webhely változásairól.
  • Tartsa a kapcsolatot a vásárlókkal a saját nyelvükön, és szabályozza az e-mailek küldését az időzónák alapján.

Tartsa a lépést a mobilos generációval.

Tegye felhasználóbaráttá a vásárlást a mobilos felhasználók, a leggyorsabban növekvő piaci szegmens számára.

  • Alkosson olyan tartalmakat, amelyek automatikusan igazodnak az okostelefonok és táblagépek képernyőihez.
  • Fogja meg a potenciális vásárlókat akkor, amikor a legvalószínűbb, hogy vásárolnak.
  • Használja a GetResponse mobilos alkalmazásait az iOS, Android és Kindle rendszereken, bármilyen eszközön.
  • Hagyjon jóvá és küldjön promóciós e-maileket út közben is.

Mérje az eredményeket, és maximalizálja az értékesítést.

Benne van-e az e-kereskedelem élvonalában?

  • Használjon A/B tesztelést azon sablonok azonosítására, amelyeket az ügyfelek szívesen megnyitnak, amelyekre rákattintanak, és amelyeken keresztül vásárolnak.
  • Tekintse át egyetlen pillantással a megnyitásokat, kattintásokat és konverziókat mutató grafikonokat, és kapjon részletes jelentéseket automatikusan küldött e-mailekben.
  • Tudja meg, melyik e-kereskedelmi árak és cselekvésre való felhívások generálják a legtöbb konverziót.

Egészítse ki bármely webáruházát
a GetResponse erejével.

E-kereskedelmi ügyfelei imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen kampányait.
Tudja meg, hogyan növelheti a GetResponse az értékesítéseket az online áruházakban.