Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse az online marketinghez

Tudta-e, hogy az online marketinges szakemberek 64%-a emelni tervezi e-mail-marketinges költségvetését a következő évben? És négyből egy szakember azt vallja, hogy az e-mail a legjobb mód a befektetés minél gyorsabb megtérülésének biztosításához (The State of Email Marketing by Industry, 2016. január). Fontolja meg az online marketingje frissítését a GetResponse fejlett és megfizethető e-mail-marketinges megoldásaival.

Használja ki és bővítse az e-mail-listáit.

Van egy listája több százezer feliratkozóval, de friss ötletekre van szüksége ahhoz, hogy pénzt csináljon ebből?

  • Akár az egészség, a fogyás vagy pedig a kapcsolatépítés érdekli a feliratkozóit, rendeljen hozzájuk megfelelő címkéket, és küldjön nekik az egyéni igényeiknek pontosan megfelelő tartalmakat.
  • Tudjon meg többet a feliratkozóiról egyéni mezők segítségével, és ismerje meg szokásaikat és preferenciáikat.
  • Hasznosítsa az egyéni mezőket a kommunikációs munkafolyamataiban nagyon pontosan célzott ügyfélutak létrehozásához.
  • Szabja személyre és kövesse az üzeneteit a felhasználók nevével, fényképével vagy tartózkodási helyével, így maximalizálva a bevonásukat.
  • Fontolja meg egy partnermarketing-program létrehozását és célzott „csepegtető” kampányok futtatását az erős hosszú távú kapcsolatok kiépítése érdekében.
  • Kövesse webhelye forgalmát, hogy megtudja, mi vonzza a leginkább a tartalmak használóit. Ezután ennek megfelelően tervezze meg a kommunikációját.
  • Importálja kapcsolatait API-integrációk segítségével, vagy gyűjtse őket online felmérések, mobilalkalmazások és a céloldalakon és a Facebookon elhelyezett egyéni űrlapok révén.

Segítünk növelni a bevételeit.

Sajtolja ki a legtöbbet a kisvállalatok számára összeállított, korlátozott költségkerettel rendelkező üzleti stratégiákból.

  • Fokozza a forgalmát az olvasottság növelésével az okostelefonokon és táblagépeken olyan üzenetekkel, amelyek tökéletesen illenek minden mobileszközhöz.
  • Küldjön üzeneteket pontosan akkor, amikor a legnagyobb esélye van annak, hogy a feliratkozók megnyitják őket.
  • Korlátozott költségkerettel terjessze a tartalmait RSS-hírcsatornával, vagy engedje, hogy az olvasói villámgyorsan megosszák az ajánlatait a közösségi médiában.
  • Növelje az értékesítéseket egy partnermarketing-programmal, professzionális külsőt adva neki használatra kész sablonokkal és számos tervezési eszközzel.
  • Hozzon létre konverzióközpontú automatizálási munkafolyamatokat, amelyek célja a feliratkozókat ügyfelekké tenni.
  • Célozza meg a bevásárlókosarat elhagyókat, hogy visszaszerezze az éppen csak elmulasztott értékesítéseket.

Növelje a feliratkozási arányt.

Alkalmazzon egyszerű regisztrálási űrlapokat forgalma minőségének és mennyiségének növelésére.

  • Szabja testre a feliratkozási űrlapokat, és helyezze őket a céloldalaira vagy a Facebookra.
  • Hozzon létre automatizált üdvözlési ciklusokat, amelyeket a feliratkozások aktiválnak.
  • Használjon online felméréseket visszajelzés kérésére és arra, hogy lehetőséget biztosítson s látogatóknak a kapcsolattartási adatait megadására.
  • Helyezzen el egy ügyfélvonzó mágnest, például egy ingyenes útmutatót, és ösztönözze arra a potenciális ügyfeleket, hogy érjék el letöltési dobozon keresztül.
  • Használjon kilépéskor felugró elemeket, remegő dobozokat és görgethető űrlapokat, így gyorsabbá és szórakoztatóbbá téve a lista bővítését.
  • Integráljon kereskedelmi alkalmazásokat, közösségi médiák csatornáit és követési eszközöket minden feliratkozója egyetlen listába való gyűjtéséhez.

„Ha egy olyan megbízható automatikusválasz-szolgáltatót keres, amely minden olyan extrával el van látva, amelyre vágyik, akkor ne keressen tovább: a GetResponse minden funkcióval rendelkezik, és minden olyan elemmel, amire szüksége lehet a listaépítés dominálásához. Az API- és Facebook-integrációja is ott van a csúcson!”

Roy Fielding – mentoringformarketers.com

Generáljon több konverziót a céloldalain.

Használja fel a vizuális anyagok erejét egy teljesen interaktív tapasztalat megteremtésére, amely új látogatókat vonz.

  • Alkalmazzon használatra kész sablonokat gyönyörű, professzionális grafikával, amelyek egyedi ügyfélélményt nyújtanak.
  • Használjon fel ingyenes iStock-képeket vagy adja hozzá saját videóit az e-könyvek és jelentések letöltési dobozához.
  • Kísérletezzen a különféle tervek, tárgysorok és cselekvésre ösztönzők A/B tesztelésével, hogy megtudja, melyek működnek a legjobban a potenciális ügyfelek bevonzásában.
  • Tegyen közzé hivatkozásokat, amelyek a vendégeket webináriumokra hívják, és ajánljon fel korlátozott férőhelyeket, így siettetve a feliratkozásokat, és maximalizálva a részvételi arányt.
  • Növelje olvasottságát reszponzív tartalmakkal, amelyeknek köszönhetően a céloldal minden mobileszköz képernyőjén optimálisan jelenik meg.

Építsen ki egy autoresponder-sorrendet.

Ha azon morfondírozik, hogy az autoresponderek miért nem hoznak forgalmat, próbálja kombinálni a kapcsolatépítést, tartalmakat és e-mail-automatizálást.

  • Hozzon létre hatékony promóciós kampányokat és oktatási kurzusokat több automatizálási munkafolyamattal.
  • Küldjön egy automatikus üdvözlő e-mailt, amibe, ha akarja, egy videót is beilleszthet, és tegye személyessé az olvasó nevével és tartózkodási helyével.
  • Használjon egyéni mezőket feltételként az automatizált munkafolyamataiban, így pontosítva e-mailjei célzását, és növelve a hatékonyságukat.
  • Kérdezze meg a feliratkozóktól, hogy milyen gyakran szeretnének frissítéseket kapni, majd eszerint hozzon létre eltérő intenzitással és frekvenciával rendelkező e-mail-kampányokat.
  • Írjon egy sor „lágy értékesítési” e-mailt értékes tartalomforrásokkal és egyedi kedvezményekkel, kuponokkal és ösztönzőkkel.
  • Rendeljen címkéket az ügyfeleihez a tevékenységük szerint, majd szegmentálja a feliratkozók listáját az aktivitásuk szintje alapján.
  • Használjon automatikus figyelmeztetéseket és emlékeztetőket azon emberek megkeresésére, akik nem nyitják meg az üzeneteket vagy nem kattintanak rá a hivatkozásokra.

Legyen átlátható és megbízható.

Növelje hírnevét a maximális adatbiztonsággal és minimális számú kéretlen levéllel kapcsolatos panasszal.

  • Tegyen közzé a webhelyén jogi nyilatkozatokat és adatvédelmi irányelveket, így biztosítva megfelelését a jogi előírásoknak és nemzetközi jogszabályoknak.
  • Dolgozza fel automatikusan a leiratkozásokat, hogy megakadályozza a saját részéről a kéretlen kommunikációt, ami büntetésekhez vezethet.
  • Helyezze engedélyezési listára az üzeneteit, hogy biztosan keresztüljussanak a nagy e-mail-szolgáltatók rendszerein.
  • Gondoskodjon arról, hogy a tartalmai biztonságosak legyenek – ezt a GetResponse 99%-os kézbesíthetősége és 100%-os biztonsága garantálja.
  • Ismerje meg a visszafordulási arányt és a leiratkozások számát, elemezze a megnyitásokat és kattintásokat, és kövesse a céljait a jobb eredmények érdekében.

Egészítse ki az online marketingjét a GetResponse erejével.

Az ügyfelei imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen kampányait. Tudja meg, mit tehet a GetResponse az online marketingjéért.