Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse az online coach-ok számára

Úgy gondolja, hogy a legtöbb e-mail-marketinges trükk nem válik be az online coach-ok számára? Tudjuk, hogy a vállalkozása nagy értékű szolgáltatások értékesítéséről és kapcsolatépítésről szól, nem pedig termékek reklámozásáról. Ezért ha az a célja, hogy az egekbe röpítse coaching szolgáltatásai népszerűségét, próbálja ki a GetResponse kommunikációs eszközeit, amelyek segítségével valódi eredményeket szállító, keresett coaching vállalkozást indíthat.

Szerezzen több követőt.

Használjon online eszközöket olyan potenciális ügyfelekkel való interakcióra, akik ideálisak az Ön vállalkozása számára, és fedezzen fel új lehetőségeket az olvasói listájának bővítésére.

  • Vessen be egy ügyfélvonzó mágnest, például egy ingyenes e-könyvet, és listája az üzletvitele alapjává nőheti ki magát.
  • Automatizálja az ügyfelek bevonását célzó kommunikációt, teremtsen kapcsolatot, és folytassa a beszélgetéseket.
  • Ajánljon fel ingyenes tanfolyamot a potenciális ügyfelek számára, amelyet videós e-mailekkel, pontozott tesztekkel, felmérésekkel és egyebekkel egészít ki.
  • Rendeljen pontszámokat az olvasók tevékenységeihez, és jutalmazza azt exkluzív tartalmakkal vagy egy különleges ajándékkal.

Ajánlja fel a legjobb tartalmait.

A személyes tanácsokhoz való hozzáférésen kívül nyújtson az ügyfeleinek részletes, személyre szabott tartalmakat automatikusan küldött e-mailek útján.

  • Bocsásson kizárólag a feliratkozók rendelkezésére egyedi tanulmányokat, jelentéseket és útmutatókat.
  • Küldjön többet a szövegnél: videókat az előadásairól vagy képsorozatokat a konferenciákról.
  • Hozzon létre automatikus értesítéseket az új kiadványokhoz, közelgő eseményekhez és az iparág híreihez.
  • Ossza meg a legnépszerűbb cikkek, blogbejegyzések és letöltött erőforrások listáját.
  • Mérje fel a kampánya teljesítményét egyetlen pillantással áttekinthető táblázatokban, és használjon A/B teszteket annak kiderítése érdekében, hogy mire kattintanak az olvasói.

Építse ki tudástárát.

Építsen a tartalmaiból egy oktatási központot, amely tanúskodik a szakértői voltáról.

  • Hozza létre a hírlevelek könnyen kereshető online adatbázisát a potenciális ügyfelek vonzásához és tanításához.
  • Küldjön automatikus emlékeztetőket a webináriumokkal és tanfolyamokkal kapcsolatban, és csatoljon hozzájuk letölthető vázlatokat és kiegészítő anyagokat.
  • Működtessen online tanfolyamokat, és kezelje a pontozott teszteket e-mailek révén, így felmérve, hogy mennyire sikerült elsajátítani az ügyfeleknek a leckéket.
  • Vigye át az ügyfeleket az egyik képzési modulból vagy tartalomkampányból a másikba fejlődési képességük vagy változó preferenciáik alapján.
  • Hozzon létre egyéni kommunikációs folyamatokat az alapján, hogy milyen tartalmakra kattintanak, milyen tartalmakat tekintenek meg, vagy milyen tartalmakat töltenek le a feliratkozók.

„Vállalkozásom legfontosabb tulajdona és eszköze az e-mail-lista. Ennek segítségével kommunikálok a feliratkozókkal és ápolom velük a kapcsolatot. Ennek segítségével mutatkozom be a feliratkozóknak, kedveltetem meg velük magam és vívom ki bizalmukat a vállalkozásomban. Ennek eredményeként több előfizetőm válik ügyféllé – és éppen ez az én célom.”

Leslie Samuel – Become a Blogger

Tegye személyessé az e-maileket.

Olvasóinak kedvelniük kell az Ön személyes megközelítését, látásmódját és szempontjait – végső soron Önt.

  • Állítson be automatikus üdvözlő kampányokat az új feliratkozók számára, amelyekben rákérdez arra, hogy mennyire gyakran szeretnének híreket kapni, mi iránt érdeklődnek, és néhány tanácsot is adhat a kurzusok elkezdésével kapcsolatban.
  • Mutatkozzon be videós hírlevelekben, így a személyes coaching élményét adva a potenciális és meglévő ügyfeleinek.
  • Váltson személyesebb hangra – címkézze és szegmentálja a közönséget, és küldjön nekik különféle cikkeket az életkoruk, tartózkodási helyük vagy egyéni preferenciáik alapján.

Emelje meg az üzletvitel mércéjét.

Teljesítse túl a céljait, és vessen be okos taktikákat, hogy a potenciális ügyfeleket gyorsan valódi ügyfelekké változtassa.

  • Terjessze a híreket az interneten – jelentse be a kiadott hírleveleit a Facebook, Twitter vagy LinkedIn oldalakon egyetlen kattintással.
  • Hozzon létre elzárt tartalmakat, és tegye őket elérhetővé fizetés ellenében, egy bizonyos időtartam alatt e-mailekben elküldve őket a fizető ügyfeleknek.
  • Lépjen személyesen a virtuális közönsége elé, de először tegye lehetővé számukra a gyors feliratkozást a webináriumaira..
  • Alkalmazkodjon a világ különféle pontjain tartózkodó ügyfeleihez, és küldjön nekik „csepegtetési” tartalmakat automatikusan ugyanabban a helyi időben.

Növelje a megbízhatóságát és hitelességét.

A márkája a neve, ezért érdemes ápolni a hírnevét.

  • Hozzon létre céloldalakat, amelyek esettanulmányokat, beszámolókat és olyan projekteket írnak le, amelyekben Ön közreműködött.
  • Futtasson online felméréseket, hogy megtudja, hogy tartalmai megfelelnek-e az olvasók elvárásainak.
  • Küldjön az üzleti partnereitől, más coach-októl és ismerőseitől származó videoajánlásokat.
  • Használja ki a közösség média integrálását, és kérjen visszajelzést a Facebook, Twitter és LinkedIn oldalakon.
  • Kapcsolódjon a közönségéhez webináriumok révén. Semmi sem növeli annyira a bizalmat, mint az, hogy arcot vagy hangot ad a márkájának.
  • Tartsa tiszteletben az előfizetők idejét – automatizálja az üzenetek időzítését a preferenciáik figyelembe vételével. Nem jelent problémát az sem, ha hetenként vagy havonta kétszer kérnek e-maileket.

Érje el a mobilos generációt.

Megengedheti-e magának, hogy elveszítse az e-mail-használók azon 82%-át (a Google felmérése szerint), akik az e-mailjeiket okostelefonon is olvassák?

  • Növelje olvasóinak számát reszponzív képernyőkre tervezett e‑mailekkel, amelyeket a feliratkozók bármikor, bárhol és bármilyen mobileszközön megtekinthetnek.
  • Használja a táblagépét vagy okostelefonját ahhoz, hogy a globális statisztikáktól eljusson az egyéni feliratkozóig.
  • Hozzon létre mobilbarát céloldalakat ajánlatai számára, ahol a mobilhasználók tájékozódhatnak, és kipróbálhatják és megvásárolhatják a szolgáltatásait.

Egészítse ki a vállalkozását a GetResponse erejével.

Ügyfelei imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen kampányait. Tudja meg, hogyan segítheti a platformunk az online coaching szolgáltatásait, és hogyan növelheti üzleti sikerét.