Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse a partnerhirdetők számára

Minden vállalkozó érti, hogy mennyire fontos forgalmat generálni, ismertséget szerezni és az interneten sikeresnek lenni. De egy partnerprogram elindítása nagyon költséges lehet. Hogyan növelheti hát a konverziók számát és viheti sikerre az online vállalkozását alacsonyabb ügyfélszerzésenkénti költséggel? Válassza a GetResponse átfogó, költséghatékony megoldásait, amelyek fokozzák a teljesítmény, több konverziót hoznak, és így növelik az értékesítések számát.

Felügyelje webhelyeit forgalom- és kattintásszámlálással.

Aknázza ki minél jobban marketinges csatornáját, így biztosítva egy korlátozott költségkeret maximális hatékonyságát.

  • Használjon kilépéskor felugró elemeket, görgethető dobozokat és letöltési dobozokat, hogy a látogatók a webhelyen maradjanak, és megszerezze az e-mail-címüket.
  • Kövesse a látogatók tevékenységét a webhelyen, és optimalizálja webes jelenlétét.
  • Gyűjtsön kapcsolattartási adatokat mindenhol a beépített eszközökkel: a céloldalakon és a Facebookon elhelyezett egyéni űrlapoktól kezdve az online felmérésekig és mobilalkalmazásokig.
  • Hozzon létre vonzó üdvözlő e-mail-ciklusokat, amelyeket automatikusan aktivál egy új regisztráció.
  • Használja ki az e-kereskedelem integrálását, és kövesse ügyfelei vásárlási szokásait.
  • Növelje olvasottságát az okostelefonokon és táblagépeken, és generáljon forgalmat olyan üzenetekkel, amelyek tökéletesen illenek minden mobileszközhöz.
  • Küldjön üzeneteket pontosan akkor, amikor a feliratkozók a legnagyobb eséllyel megnyitják őket.
  • Kísérletezzen használatra kész kreatív sablonokkal, amelyek egyetlen érintéssel egészítik ki vonzó ajánlatait.

Növelje a konverziókat a hirdetők számára.

Hirdessen termékeket, szolgáltatásokat és letöltéseket, hogy a megcélzott látogatók eljussanak az online partnerek ajánlataihoz.

  • Jelentsen be időérzékeny ajánlatokat, és hozzon létre személyes kedvezménykódokat a feliratkozási arányok maximalizálása érdekében.
  • Helyezzen el egy ügyfélvonzó mágnest a céloldalain, és ossza meg a közösségi médiában a potenciális ügyfelek számának maximalizálása érdekében.
  • Adjon vagy vonjon le pontokat a bevonásért, és teremtsen valóban egyedi ügyfélkommunikációt.
  • Csalogassa vissza a bevásárlókosarat elhagyókat kihagyhatatlan ajánlatokkal.
  • Hozzon létre „csepegtető” kampányokat a partnerpromóciós ajánlataihoz, és ütemezze be egységes időben való küldésüket.
  • Növelje a partnerek értékesítését azon felhasználók rendelkezésére bocsátott ingyenes letöltésekkel és telepítésekkel, akik feliratkoznak és megadják kapcsolattartási adataikat.

Kössön partnerkapcsolatot hálózatokkal, kereskedőkkel és tartalomszolgáltatókkal.

Vegyen részt a partnerek programjaiban, és hirdessen a hálózataikban, így nagyobb lefedettséget és szélesebb közönséget érve el.

  • Integráljon partnerkövetési szoftvereket, népszerű jelentési eszközöket és fizetésfeldolgozási megoldásokat, így az online hirdetéseit intelligens megoldásokkal támogatva.
  • Adjon hozzáférést a fiókjához a hálózathoz tartozó partnereknek, és futtasson párhuzamos e-mail-kampányokat összehasonlítás és megosztás céljával.
  • Tegye közzé a partnerek termékeinek ismertetőit, és terjessze ezeket RSS-ben vagy e-mailben.

„A Getresponse sokkal jobb, mint a többiek. Az e-mail-marketing titkos fegyverének hívom!”

Neil Patel – Quick Sprout

Mérje fel a kattintásonkénti költség terén kitűzött célokat.

Támogassa minden üzleti döntését szilárd adatokkal az előrejelzéstől a költségtervezésig.

  • Az egy pillantással áttekinthető táblázatok megjelenítik a megnyitásokat, kattintásokat és konverziókat, és automatikusan részletes jelentéseket küldenek Önnek.
  • A feliratkozókhoz pontszámokat rendelhet az aktivitásuk és a tevékenységük alapján. Részletesen megismerheti vásárlási potenciáljukat, és ennek megfelelően alakíthatja a kommunikációját.
  • Tudja meg, mely ajánlatok és cselekvésre való felhívások generálják a legtöbb konverziót.
  • Kövesse az eszközöket és böngészőket, amelyekkel felfedezik és letöltik a tartalmait.
  • Kövesse a közösségi médiában való megosztásokat, és fedezzen fel ideális új lehetőségeket és potenciális ügyfeleket.

Alapozzon a tesztelésre és optimalizálásra.

Ha ügyfélszerzésenkénti költség alapján szeretne eredményeket elérni, akkor nem elég csak megtartani a webhely látogatóit.

  • Hozzon létre intuitív automatizált munkafolyamatokat, és kísérletezzen különféle promóciós ciklusokkal, amelyek reagálnak a feliratkozók tevékenységeire.
  • Használjon A/B tesztelést azon sablonok azonosítására, amelyeket az ügyfelek szívesen megnyitnak, amelyekre rákattintanak, és amelyeken keresztül vásárolnak.
  • Használjon alternatív tartalmakat, hivatkozásokat és képeket olyan termékek megjelenítéséhez, amelyek értékesek az potenciális ügyfelei számára.
  • Címkézzen és hozzon létre korlátlan számú szegmenst a demográfiai adatok, egyéni preferenciák és viselkedések alapján, és kísérletezzen többféle partnerprogrammal.
  • Indítsa el a munkafolyamatokat egyéni mezős feltételekkel, és hozzon létre teljesen személyre szabott kommunikációs utakat.
  • Tesztelje a böngészőkön és mobilokon való megjelenést, és kerülje el a spamcsapdákat, így biztosítva a maximális kézbesíthetőséget.

Egészítse ki a partnermarketingjét a GetResponse erejével.

Potenciális ügyfelei imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen kampányait. Tudja meg, hogyan segíthet a vállalkozásának a GetResponse.