Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse a pénzügyi szolgáltatásokhoz

A GetResponse olyan innovatív eszközöket nyújt, amelyeket a pénzügyi szolgáltatások szakemberei az értékesítési ciklusuk minden szakaszában felhasználhatnak. Akár az ügyfelek bővülő listájával rendelkező független szakember, biztosítási tanácsadó, bróker vagy bankár, a rendelkezésére tudjuk bocsátani azokat az erőforrásokat, amelyek segítségével optimalizálhatja a marketinges teljesítményét.

Juttassa el az ügyfeleinek időben a kulcsfontosságú információkat.

Az idő pénz. Gondoskodjon arról, hogy az Ön üzenete jusson el először a világhoz.

  • Építsen ki intuitív automatizált munkafolyamatokat és a napi hírek e‑mailben küldését a részvény- és valutaárfolyamokkal kapcsolatban.
  • Küldjön emlékeztetőket a hiteltörlesztésekkel, hitelkártya-tartozásokkal és biztosítási díjakkal kapcsolatban, amint közeleg ezek befizetési határideje.
  • Használjon célzott szegmenseket nagyon fókuszált levelek megalkotásához, gondoskodva arról, hogy a leginkább releváns információk eljussanak az ügyfeleihez.
  • Hozzon létre automatikus értesítéseket az iparág híreivel és teljesítményjelzőivel kapcsolatban.
  • Kövesse webhelyei látogatóinak viselkedését, és tudja meg, hogy webhelyei mely részei vonzzák a legtöbb figyelmet.
  • Juttasson el pontos üzeneteket a nemzetközi ügyfeleinek egységesen a helyi időben.
  • Használja ki az e-kereskedelem integrálását vásárlás utáni levelek küldéséhez, és kövesse a vásárlási viselkedést.

Legyen átlátható és megbízható.

Tegye ellenállhatatlanná mindegyik ajánlatát.

  • Használja a pénzügyi szolgáltatáskhoz fejlesztett e-mail-sablonokat a szakértőitől származó videók küldésére, így személyesebbé téve a kommunikációját.
  • Hozzon létre olyan céloldalakat, amelyek bemutatják a potenciális ügyfeleknek a pénzügyi szolgáltatásait, biztosítási termékeit és befektetési alapjait.
  • Használjon „csepegtető” kampányokat a pénzügyi piacokkal, befektetési szolgáltatásokkal és tőzsdei eszközökkel kapcsolatos részletes információk megosztására.
  • Tájékoztassa a potenciális ügyfeleket a díjakról, illetékekről és használati feltételekről webes űrlapok segítségével.
  • Ne pazarolja ügyfelei idejét olyan információkra, amelyek nem érdekelhetik őket. Szűrje a kapcsolatait nagymértékben célzott szegmensek révén, és alkalmazza ezeket meghatározott kommunikációs munkafolyamatokra.

Fokozza az ügyfelek hűségét.

Tegye az érdeklődőket befektetőkké, a befektetőket pedig hűséges ügyfelekké.

  • Adjon vagy vonjon le pontokat a pénzügyi híreivel kapcsolatos minden interakcióért, és jutalmazza meg a legaktívabb felhasználókat exkluzív piaci adatokkal.
  • Hozzon létre céloldakat esettanulmányokkal, amelyek bemutatják, miért jelentenek jobb választást az Ön ajánlatai.
  • Tüntessen fel megosztási gombokat, amelyek lehetővé teszik az ügyfelei számára, hogy terjesszék elemzései és pénzügyi előrejelzései hírét.
  • Kövesse a webhelyére irányuló forgalmat, így meghatározva a vonzó tartalmakat és népszerű témákat, majd kövesse ezt megfelelő kommunikációval.
  • Őrizze meg ügyfeleit személyre szabot tartalmakkal, helyi hírekkel és az igényeikre szabott biztosítási ajánlatokkal.
  • Építsen személyes kapcsolatokat az ügyfeleivel úgy, hogy biztosítja hozzáférésüket a pénzügyi tanácsadóihoz, biztosítási ügynökeihez, brókereihez és adótanácsadóihoz.
  • Használjon bevásárlókosár-elhagyás esetén bevetendő eszközöket a potenciális vásárlások elvesztésének megelőzésére.

Tanítsa a közönségét.

Készítse fel ügyfeleit az önálló döntéshozatalra.

  • Tegye lehetővé az ügyfeleinek webes űrlapok segítségével, hogy regisztráljanak az online bankolási tanfolyamaira, adózással kapcsolatos beszélgetéseire vagy szakértőkkel folytatott „kérdezz-felelek” interjúkra.
  • Készítsen videós oktatóanyagokat, amelyek elmagyarázzák a pénzügyi piacok titkait.
  • Küldjön spórolási tanácsokat adó, a befektetési alapok kiválasztását és a jövőálló befektetések megtalálását segítő oktatási anyagokat.
  • Hozzon létre marketingautomatizálási munkafolyamatokat oktatási céllal, és kalauzolja a résztvevőket egy oktató kommunikációs sorozat segítségével.
  • Ösztönözze a részvételt ebben a sorozatban pontok kiosztásával a feliratkozók aktivitásáért. A legtöbb pontot gyűjtő feliratkozóknak ajándékozzon egy exkluzív kedvezményt vagy promóciót.

Kezelje az ügyfelek adatait.

Most jobban megismerheti az ügyfeleit, mint ők saját magukat.

  • Gyűjtse össze minden marketinges listáját a CRM-adatbázisokból, ügyféltáblázatokból és közösségi médiabeli kapcsolataiból, és kezelje őket egyetlen platformon.
  • Címkézze és szegmentálja az ügyfeleit helyszín, érdeklődési kör és használt pénzügyi szolgáltatások szerint.
  • Hozzon létre külön szegmenseket a VIP, vállalati, egyéni és potenciális ügyfelek számára. Ezután küldjön nekik nagymértékben személyre szabott ajánlatokat, így felkeltve az érdeklődésüket.
  • Határozzon meg feltételeket, és hozzon létre korlátlan számú adatjelentést, grafikont és statisztikát a teljesítmény mérésére és a kitűzött céljai elérésére.
  • Használjon webes eseménykövetési adatokat webhelyei erősségei és gyengeségei azonosítására.
  • Az e-kereskedelem integrálása lehetővé teszi a vásárlási viselkedés követését és a jövőbeni promóciók optimalizálását.

Fektessen a biztonságba és megfelelőségbe.

Biztosítsa a maximális adatbiztonságot és minimális spamra tett panaszt, így védve a hírnevét.

  • Tegyen közzé a webhelyén jogi nyilatkozatokat, adatvédelmi irányelveket és használati feltételeket, így biztosítva megfelelését a jogi előírásoknak és nemzetközi jogszabályoknak.
  • Dolgozza fel automatikusan a leiratkozásokat, hogy megakadályozza a saját részéről a kéretlen kommunikációt, ami büntetésekhez vezethet.
  • Helyezze engedélyezési listára az üzeneteit, hogy biztosan keresztüljussanak a nagy e-mail-szolgáltatók rendszerein.
  • Gondoskodjon arról, hogy a tartalmai biztonságosak legyenek – ezt a GetResponse 99,5%-os kézbesíthetősége és 100%-os biztonsága garantálja.

Érje el ügyfeleit út közben is.

Egy egyre mobilabb társadalom igényeit próbálja kielégíteni?

  • Tegye lehetővé az elfoglalt ügyfeleinek, hogy az üzeneteket a mobileszközeiken olvassák el.
  • Nyomtasson QR-kódokat a brosúráira, amelyek a potenciális ügyfeleket egy koppintással friss hírekhez irányítják.
  • Tegye lehetővé az olvasóinak, hogy egyetlen koppintással feliratkozzanak az iparág napi híreire.
  • Küldjön friss információkat a mobilalkalmazásokkal és online tranzakciókkal kapcsolatban.

Egészítse ki a pénzügyi szolgáltatásait a GetResponse erejével.

Az ügyfelei imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen kampányait.
Tudja meg, mit tehet a GetResponse a pénzügyi szolgáltatásaiért.