Ingyenes próbaverzió indítása

Biztonsági tippek a jelszóhoz:

  • Legyen legalább 6 karakter
  • Használja betűk és számok keverékét
  • Használja kis- és nagybetűk keverékét
  • Tartalmazzon speciális karaktereket is (pl. @)

GetResponse az utazási ügynökségek számára

Amióta a technológia forradalmasított a turizmust, a hagyományos marketing már nem tudja kielégíteni az utazási irodák igényeit. Márkája hírnevét olyan dolgok öregbítik, mint az online hozzáférés biztosítása az utazási hírekhez, a nagymértékben célzott nyaralási ajánlatok, a közvetlen kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel, valamint a hitelesség. Tudja meg, hogyan érheti el mindezt a GetResponse e-mail-marketingje segítségével, és kezdje el a hűséges utazók listájának összeállítását még ma.

Vonzzon a nyaralásukat tervező új ügyfeleket.

Összpontosítson a szabadságolási időszakokra.

  • Hozzon létre külön automatizált kampányokat az izgalmakravágyó és a nyugalmas tengerparti sütkérezést kedvelő utazók számára.
  • Alkosson lenyűgöző céloldalakat sablonok segítségével, rajtuk az úti célt, a szállást és a tájat ábrázoló képekkel és videókkal.
  • Tegye lehetővé a közönség számára, hogy a közösségi médiában megosszák a különleges utazási akciókat és vakációs csomagajánatokat.
  • Pontozza az olvasókat az érdeklődési területük alapján, és találja meg azokat, akik utazni vágynak, még mielőtt ők tudatosítanák ezt magukban.
  • Csiszolja megjelenését „fogd és húzd” szerkesztőnkkel, és mutassa meg az ügyfeleknek, amiért fizetnek.
  • Rendeljen az ügyfelekhez helyspecifikus egyéni mezőket és célzási munkafolyamatokat a területi beállításaik alapján.
  • Kövesse a a webhelyén folyó tevékenységeket, és figyelje meg, melyik ajánlatok vonzzák a legtöbb érdeklődést. Ezután alakítsa ennek és a feliratkozók által meglátogatott oldalaknak megfelelően az e-mailes kommunikációját.

Mutassa meg, hogy Ön a nyaralások szakértője.

Legyen az utazással és turizmussal kapcsolatos hírek első számú forrása.

  • Hozzon létre webináriumokat, osszon meg videókban tippeket és tanácsokat, nyaralási ötleteket és javasolt úti célokat, és küldje el a feliratkozóknak a hét legnépszerűbb bejegyzését.
  • Küldjön rendszeresen e-maileket a vakációs trendekkel, népszerű úti célokkal, utazási korlátozásokal és fontos látnivalókkal kapcsolatban.
  • Indítson tanulásalapú automatizált munkafolyamatokat, és adjon hasznos utazási tanácsokataz új feliratkozóknak.
  • Osszon meg tippeket és útmutatókat videókban arról, hogyan lehet okosan spórolni a repülőutakon és más utazási módokon.
  • Hozzon létre céloldalakat egy-egy ügyfél úti történetének és beszámolójának, vagy készítsen videointerjúkat a blogíró utazókkal, idegenvezetőkkel és utazási tanácsadókkal.

Ösztönözze a turistákat a későbbi visszatérésre.

Segítsen az ügyfeleinek emlékezni a márkájára, amikor a legközelebbi nyaralásukat tervezik.

  • Küldjön korlátozott ideig élő különleges ajánlatokat, a nagy kedvezmények megszerzésére irányuló tippeket és a poggyász méretének csökkentésével kapcsolatos trükköket.
  • Tegyen közzé friss napi időjárás-előrejelzést a teljes nyaralási időszakban.
  • Készítsen és osszon meg rendszeresen jelentéseket a népszerű helyekről, a turisztikai csúcsidőszakokról és a legújabb utazási trendekről.
  • Pontozza a leghűségesebb ügyfeleit, és jutalmazza meg őket exkluzív kedvezményekkel és más nyaralási előnyökkel.
  • Hozzon létre újrabevonási kampányokat, és dolgozzon a volt ügyfelei visszacsábításán promóciókkal és hasznos utazási információkkal.
  • Webhelyén e-kereskedelmi modult is üzemeltet? Kövesse a félbehagyott rendeléseket, és ösztönözze az ügyfeleket arra, hogy fejezzék be azt.

„A GetResponse rendelkezik az online kereskedelmi vállalatunk által igényelt eszközökkel. Szeretem, hogy a GetResponse számos különféle űrlappal és eszközzel van ellátva. De még ezeknél is jobban tetszik az automatikus válaszküldés, az e-mailekben felugró üzenetek és a kilépéskor felugró üzenetek. Mindezek segítenek új ügyfeleket szerezni, és megtartani a meglévőket.”

Gerald Morrison, treasurejourneys.com

Építsen egy bizalomgerjesztő márkát.

Tájékoztassa nagy alapossággal az ügyfeleit az utazásuk előtt, közben és után.

  • Tegyen közzé fontos információkat a biztonsági óvintézkedésekkel, védőoltásokkal és potenciális politikai problémákkal kapcsolatban.
  • Küldjön automatikus rendelésmegerősítéseket és repülőjárat-emlékeztetőket közvetlenül az utazás előtt.
  • Küldjön figyelmeztetések az árak növekedéséről, a forgalmi dugókról és a korlátozott számú szállodai szobákról.
  • Indítson online felméréseket, amelyek segítségével kiderítheti, hogy a szállás, az étel és a helyi látványosságok megfelelnek-e az ügyfelei igényeinek.
  • Hozzon létre munkafolyamatokat a felmérések válaszai és az egyéni mezők alapján, és lepje meg a válaszadókat teljesen személyre szabott ajánlatokkal.
  • Kövesse webhelye látogatóinak tevékenységeket, és optimalizálja a tartalmait ezek alapján.

Tegye személyessé az e-maileket.

Ismerje meg a feliratkozók utazási szokásait, és küldjön nekik kizárólag ennek megfelelően célzott üzeneteket.

  • Tudja meg, hogy adott ügyfél a luxuskörülményeket kedveli, vagy pedig inkább a farmturizmust, és küldjön neki ennek megfelelő, személyre szabott ajánlatokat.
  • Címkézze és szegmentálja a közönséget a múltbeli viselkedésük, preferenciáik, kedvenc szabadidős tevékenységeik és kívánt időjárási körülményeik szerint.
  • Tervezzen kalandokkal telt időtöltést a családok számára, romantikus utazást a párok számára és tengerparti vakációt az idősek számára – egyéni preferenciáik függvényében.
  • Adjon hozzáférést csapata tagjainak, hogy egyénileg tudják kezelni a kampányaikat.

Érje el az utazókat a világ minden táján.

Függetlenül attól, hogy északra vagy délre utaztak, bárhol és bármikor tud segíteni az ügyfeleinek.

  • Érje el az ügyfeleket útközben, és gondoskodjon arról, hogy az üzenete kiférjen minden asztali és hordozható eszköz képernyőjén.
  • Kezelje a globális kampányokat helyi nyelven, és szabályozza a kézbesítésüket időzóna alapján.
  • Tekintse meg a válaszokat valós időben kontinensre, országra és városra lebontva, és teremtse meg otthonosság érzését több helyszínen.

Kövesse a mérőszámokat.

Erősítse az eredményeit, függetlenül a gazdaság gyengélkedésétől.

  • Tesztelje az üzenetet elküldése előtt, hogy megtudja, melyik helyszín, kép vagy ajánlat keltette fel a legtöbb érdeklődést.
  • Felügyelje az eredményeket korlátlan számú jelentéssel, egyetlen pillantással áttekinthető grafikonokkal és statisztikákkal.
  • Mérje a tweetek, kedvelések és kapcsolatok számát, gyűjtse össze a kapcsolatait, és kezelje őket egyetlen platformon.

Egészítse ki az utazási ügynökségét a GetResponse erejével.

Az utazók imádni fogják a GetResponse segítségével létrehozott hihetetlen
kampányait. Tudja meg, hogyan segíthet a vállalkozásának a GetResponse.