Ingyenes próbaverzió indítása

Jelszó biztonsági tippek:

  • Legalább 6 karakter
  • hosszú, betűk és számok, kis-
  • és nagybetűk keveréke
  • legyen, tartalmazzon speciális (pl.: @) karaktereket is

Íme néhány a 350.000
ügyfél közül, akik sikert értek el a GetResponse e-mail marketinggel.

Ügyfelek & Partnerek

A mai napig 350.000 ember használja a platformunkat a világon.

Ha a GetResponse egy város lenne, nagyobb lenne, mint Anchorage Alaszkában - és sokkal melegebb.
Nagyjából akkora lenne, mint Honolulu Hawaii-on - de hula táncosok nélkül.

Sikertörténetek

Ha ügyfeleink áttörő sikert érnek el, alig tudják kivárni, hogy elmondják, hogyan csinálták. Engedje meg, hogy lenyűgözzük.

Esettanulmány

The Residual Entrepreneur

Számos e-mail marketing szolgáltatást próbáltam ki, és vitán felüli, a GetResponse volt az egyetlen számomra. Amióta elkezdtem használni a GetResponse-t, a megnyitási rátám 300%-kal javult. Az előnyei kristálytiszták; robotpilótára kapcsoltam, és soha nem kellett ránéznem. A lista növekszik, a funkcionálisság dolgozik, és a folyamat pontosan azt teszi, amire tervezték... állítsd be és felejtsd el.

Ami igazán elnyerte a tetszésemet, az a GetResponse ügyfélszolgálata volt. Ebben a tekintetben az a különbség, hogy ti, srácok örömmel beszéltek velünk. Tudom, hogy ti valóban törődtök velünk. Hajlandók vagytok kinyújtani a kezeteket, és meggyőződni róla, hogy boldogok vagyunk, és ezt elég gyakran. Amikor meglátok egy e-mailt tőletek, már mosolygok. :)

300%-kal nagyobb megnyitási ráta, 60 nap alatt

Videóvélemények

Semmi sem villanyoz fel jobban minket, mint egy ügyfél mosolygós arca.
Kényeztesse magát egy GetResponse rajongó megállíthatatlan lelkesedésével.

Elismerések

Ezek a trendformálók a GetResponse innovációit használják vállalkozásuk átalakításához. Itt van, hogyan tették.

Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
A GetResponse-t választottuk a megújult regionális hírlevelünk platformjának, és el voltunk ragadtatva tőle. A GetResponse az egyszerű és intuitív tervezési interfésztől kezdve az eredményes és hatékony elosztásig a hírlevél létrehozást és elosztási folyamatot egyszerűvé tette, és lehetővé tette számunkra, hogy a hangsúlyt arra fektessük, ami a legfontosabb, - a tartalmfejlesztésre. Amennyiben kérdés merült fel, az online ügyfélszolgálat képviselői gyorsak voltak és segítettek megtalálni a helyes útat.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Több évig dolgoztam GetResponse Enterprise-kal, és elmondhatom, hogy ez a fellelhető leghatékonyabb e-mail marketing eszköz. Volt szerencsém rengeteg e-mail szolgáltatók kipróbálni és a GetResponse nyerte a versenyt minden esetben.

Számos csúcs e-bolt e-mail adatait kezelem, és sok esetben 200%-os megtérülés növekedést tapasztaltunk. a GetResponse eszközök, a könnyű használat, a minden értékesítő számára elérhető garantált eredmények révén gondtalan élményt nyújtanak.

A támogatás, amit kaptam példa nélkül álló. Nemcsak az összes technika kérdésemre kaptam választ, de ágazati áttekintésben és szakmai tanácsokban is részesültem egy dedikált fiókkezelőtől, aki mindenre és kellően odafigyelt, annak érdekében hogy sikeres e-mail értékesítő lehessek. Továbbá, a Getresponse látványos munkát végez az ügyfelek visszajelzése terén is, hogy javítsa a platform funkcionalitás és a felhasználói élményt.

Minden e-mail értékesítőnek, minden szakaszban javaslom a Getresponse-t Míg a kezdők kényelemben érezhetik magukat a Getresponse felhasználóbarát és logikus felépítése révén, a már nagyobb műszaki ismeretekkel rendelkezők pedig megtapasztalják, hogy a Getresponse 360 szolgáltatásai felülmúlhatatlanok, kiterjeszti a határokat, amiket egy e-mail szolgáltató ügyfeleiért tehet.

Büszke vagyok arra, hogy GetRresponse e-mail értékesítő vagyok, és határozottan ajánlom a GetResponse-t, mint az e-mail szolgáltató ágazat egyértelmű vezetőjét.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Communication Coordinator

  • Scania Poland S.A.
Évek óta használom a Getresponse-t. Platformjuk nagyon jól teljesít, és hozzáférést biztosít számunkra a legújabb e-mail marketing megoldásokhoz. Amit én leginkább értékelek, az a profi hozzáállásuk és a biztonságérzet, amit nyújtanak. Ráadásul, a fiókkezelővel való kommunikáció zökkenőmentes és egyszerű, mindig nagyon pontos és ügyel a részletekre. Az ilyen partneri kapcsolatnak köszönhetően ez egész tevékenység egyszerű és kellemes.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
"2002 óta online értékesítek szoftvereket, elsődleges bevételi forrásom mindig az e-mail marketingből származik. Amióta szolgáltatót váltottam és átjöttem a GetResponse-hoz, észrevettem, hogy megnyitási arányaim 60%-kal, átkattintási arányaim pedig 200%-kal nőttek. Mivel szoftverfejlesztő vagyok, első kézből mondhatom, hogy a GetResponse kezelőfelülete döbbenetes: totál egyszerűvé teszi a e-mailek gyors kiadását. És ez nem minden: a támogatás abszolút első osztályú! A támogatási osztály rendszeresen felveszi velem a kapcsolatot, csupán azért, hogy megkérdezze, minden rendben megy-e. IMÁDJUK! Ha idén csak egyetlen dolgot csinálsz az online üzleteddel, akkor integráld a GetResponse... garantáltan nem fogod megbánni!"
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
A GetResponse a tökéletes rendszer honlapja forgalmának a követésére. Nagyon praktikus, hogy rögtön a programban létre lehet hozni e-maileket és vonzó hírleveleket. Az egyszerűen használható autoresponder kezelőfelülettel a kampányok könnyen tervezhetőek, én különösen a Naptár nézetet szeretem. Az e-mail statisztika valóban részletes, a kampány tényleg nyomon követhető a különböző szempontok szerint. Ezenkívül még webűrlapok és nyitóoldalak is elérhetőek. Aki az üzleti életben online marketing kampányokkal foglalkozik, nem lehet meg a GetResponse nélkül.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Én személy szerint több mint 10 éve használom a GetResponse-t, és mindig is lenyűgöztek a funkciók, a magas e-mail kézbesítési arány és az ügyfélszolgálat minősége.
A GetResponse segített nekem, hogy nő a jelentős mértékben növelhessem saját és ügyfeleim igen nagy és jövedelmező e-mail listáit.
Cégemben éttermeknek segítek ügyfeleik és potenciális ügyfeleik nagyméretű e-mail listáinak növelésében. Mindig azt javaslom nekik, hogy használják a GetResponse-t, mert tudom, hogy ebben a rendszerben meg lehet bízni, és ami a legfontosabb: eredményeket fognak vele elérni.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
Én az egyik legismertebb internetes marketingszakember, valamint MLM felsővezető vagyok Brazíliában.
E-mail küldésre és leendő ügyfeleim követésére a fő- és kedvenc rendszeremet, a GetResponse-t használom.
Ami a legjobban tetszik nekem a GetResponse-ban, az a nyitóoldalak egyszerű létrehozása és az e‑mail kampányok könnyed beállítása.
A GetResponse-t professzionális eszközként használom és ajánlom másoknak is!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
A GetResponse megváltoztatta kapcsolataimat jelenlegi és leendő ügyfeleimmel. A GetResponse eszközei praktikusak és egyszerűek, és hatalmas eredményeket hoznak.
Én már komolyan nem stresszelek a sikerültelen e-mail adások, vagy elveszett e-maileket miatt. Mikor még nem használtam a GetResponse-t álmatlan éjszakákon át aggódtam az el nem küldött e-mailek és technikai hibák miatt, most ilyen problémám már nincs. Azt is fontos tudni, hogy nincs olyan eszköz ami mindent, mindig megold. Ezen folyamatosan dolgozni kell, tanulni a "nyelvét", de a támogatás és a tudásbázis megkönnyíti ezt.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Online marketing ügynökségként, ügyfeleink ROI építésére szakosodtunk. Ebben a folyamatban az e-mail marketing alapvető szerepet játszik.
Minden más szolgáltatót kipróbáltunk és végül is a GetResponse-ban bíztunk meg.
Miért?
1.) A támogatási csoport gyorsasága és profizmusa
2.) Az ügyfelek visszajelzéseit mindig figyelembe veszik
Az árak verhetetlenek
Összefoglalva: Ez a legügyfélbarátabb vállalat az autoresponderek tökéletes egyszerűségével kombinálva. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk ezt a szolgáltatást, aki e-mail marketinggel és nyitóoldalakkal foglalkozik.
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Egy tanácsadó- és képzési cégem van, és minden, Brazíliában elérhető e-mail marketing szolgáltatást kipróbáltam. Csak 0,1-0,5%-os megnyitási rátákat tudtam elérni. A GetResponse-zal mindez megváltozott. A 10%-os megnyitási ráta helyett 17%-ot értem el, ami rendkívüli. Ennek segítségével bővült a vevőköröm, az eladásaim pedig jelentősen növekedtek. Könnyű használatával gyors eredmények érhetőek el.
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Mindig azt hittem, hogy minden e-mail marketing szolgáltatás hasonló, amíg meg nem ismertem a GetResponse-t, ami a magától értetődő választás lett számomra. A legfőbb oka a döntésemnek az a fajta rugalmasság volt, hogy megtervezhetem és finomhangolhatom a saját sablonjaimat. Valójában, korábbi tapasztalataim alapján azt kértem a szoftverfejlesztőktől, hogy rögzítsék a sablont számomra. De meglepetésemre, többé már nincs rá szükségem. Nemcsak egy rögzített sablont, de kisebb változtatásokat sem tudtam végrehajtani. A GetResponse szabad kezet adott... és természetesen sokkal több minden van, A/B tesztelés, automatikus válasz funkcó, nyitóoldal készítő, List booster és a többi.
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
A GetResponse a kedvenc e-mail marketing szolgáltatóm, őket ajánlom minden ügyfelemnek és barátomnak. Elsőre több más megoldást is kipróbáltam, amelyek közel hasonló áron voltak, de egyik sem volt hasonlítható a GetResponse egyszerűségéhez. Az egyszerűség az egyik fő oka, hogy ragaszkodok hozzá, és hogy miért ajánlom mindenkinek. Még az igen szofisztikált megoldások sem vehetik fel a versenyt azokkal az egyszerű és csodálatos funkciókkal, amelyet a GetResponse kínál.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Mielőtt a GetResponse-ra váltottam, több mint két évig egy másik autorespondert használtam, de ez volt a legjobb lépés, amit valaha is tettem. A Getresponse-nak tökéletes támogatása van görög nyelven, ami az anyanyelvem, a felület intuitív, a kézbesítési ráta félelmetes. A webűrlapok és nyitóoldalak létrehozása egyszerű, még egy nem műszaki embernek is. Amióta a GetResponse-t használom, azóta több mint 1500 előfizető van a listámon, a jövőben is az ügyfelük maradok. Köszönet mindenért.
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
A GetResponse-zal az ingatlanüzleteim egy teljesen új szintre emelkedtek. Az előfizető lista építése és kezelése kulcsfontosságú az üzletem növekedéséhez. A GetResponse-zal egyszerű a hírlevelek létrehozása, akár a semmiből vagy a professzionálisan kinéző sablonok egyikének felhasználásával. Amint elkészül egy hírlevél, elküldhetem azonnal vagy időzíthetem későbbre is, például akkorra, amikor alszok. Küldhetek hírlevelet az egész listára vagy csak egy kiválasztott csoportnak. Mióta a GetResponse-t használom, az internetszolgáltatóm nem jelöl meg tömeges e-mail küldőként. Már alig várom, hogy kipróbálhassam az új Nyitóoldal készítőt. A támogatási csoportjuk is fantasztikus. Köszönöm, GetResponse.
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Most már több mint egy éve használom a GetResponse-t. Kipróbáltam más rendszereket is, de a végén a GetResponse volt a leghatásosabb és a legegyszerűbben használható. Hírleveleimet percek alatt létrehozom, jól és professzionálisan néznek ki. A piacon ez a leginkább magától értetődő és a felhasználóbarátabb. Továbbá, az ár nagyon reális és megfizethető, kezdő és haladó felhasználók számára is.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Több mint 6 éve foglalkozom e-mail marketinggel, és kipróbáltam a másik 3 legnagyobb e-mail marketing szolgáltatót is. Miután jelentős ügyfélszolgálati problémák merültek fel a többi vállalattal kapcsolatban (beleértve, hogy az egyiknek nem volt telefonos támogatása), úgy döntöttem, hogy kipróbálom a GetResponse-t, mert a nagyszerű szolgáltatásaiknak jó híre volt. Miután a GetResponse támogatási csoporttal legalább egy tucat alkalommal felvettem a kapcsolatot, meg vagyok arról győződve, hogy a GetResponse rendelkezik a legjobb ügyfélszolgálattal.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Amióta elkezdtem az online marketinggel foglalkozni, az egyetlen e-mail marketing szolgáltató, amit használtam, az a GetResponse volt, és soha nem volt rá okom, hogy akár elgondolkozzak a váltáson.

Minden alkalommal, amikor problémám vagy kérdésem akadt, a támogatás mindig ott volt, hogy gyorsan segítsenek. Szeretem a könnyen

használható eszközeiket, és a GetResponse-t ajánlom bárkinek, aki rendelkezik vagy épp szeretne építeni egy levelezési listát, kezdők és a profik számára egyaránt.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Évek óta használom a GetResponse-t, és mindig is elégedett voltam a szolgáltatásaikkal. Másokat is kipróbáltam, de véleményem szerint semmi sem hasonlítható ahhoz a könnyű használathoz, amelyet a GetResponse kínál. És egyre csak JOBBAK lesznek... mindig lépést tartanak a korral, és erejükön felül további olyan funkciókat nyújtanak nekünk, üzlettulajdonosoknak, mint például az új nyitóoldal készítő, amit IMÁDOK! Nagyszerű értéket nyújtanak megfelelő áron. Mindig elmondom a kollégáimnak, hogy GetResponse lány vagyok és maradok is örökre!
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Már majdnem 2 éve vagyok a Getresponse ügyfele. Más rendszereket is kipróbáltam, mint például az Infusionsoftot, (olyan bonyolult, mint egy teljes munkaidős állás) és az AWebert, amelynek kevésbe színes és élénk sablonjai vannak. Ez az, amit szeretek a GetResponse-ben: a sokoldalúság, a könnyed használhatóság és az igazán élénk nyitóoldalak és hírlevelek. A folyamat nagyon intuitív, beleértve a webűrlapokat és a többi funkciót, amit a Getresponse kínál. A statisztikai/analízis panelt is szeretem, az e-mailek szekvenálását az Autoresponderrel, a kapcsolatok ömlesztését. Továbbá, a szolgáltatások ára teljesen versenyképes. Talán a legfontosabb jellemzője GetResponse-nak számomra az ügyfélszolgálat, élőben, telefonon, az udvarias, profi és hozzáértő munkatárssal, aki rászánja az időt, hogy megoldja a felmerült problémát - anélkül, hogy örökké várni kellene rá!
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Mielőtt regisztráltunk a GetResponse-ra, hogy kezelje az e-mail marketing kampányunkat, egy olyan rendszerrel dolgoztunk, amely sokkal időigényesebb volt, kevésbé rugalmas és ügyfeleink válaszadási aránya kisebb volt.

Most a GetResponse-t használjuk elsődleges ügyfél-kommunikációs és marketing portálként, és úgy ítéljük meg, hogy ügyfeleink fogékonyabbak, rokonszenveznek velünk és több termékünket vásárolják meg. Személy szerint én úgy találtam, hogy a GetResponse felülete gyorsabb, mint a korábbi módszereké, és az e-mailek időzítése azt jelentette, hogy kapcsolatban tudunk maradni az ügyfeleinkkel, a hét minden napján elláthatjuk őket információval, anélkül, hogy e-maileket kellene szerkeszteni a hétvégén is, amit inkább a családdal töltünk.

Amióta a GetResponse-t használjuk, az értékesítési adataink növekvő trendet mutatnak, kevesebb időt töltünk az előfizetői adatbázis kezelésével, mivel a rendszer megengedi az ügyfeleinknek, hogy ők kezeljék előfizetésüket az e-mail listán.

Bár egyik e-mail marketing rendszer sem tökéletes, azt találtuk, hogy jelenleg a GetResponse az egyik megbízhatóbb és innovatívabb elérhető rendszer, és úgy tűnk, hogy szolgáltatásukhoz állandóan új funkciókat adnak, a meglévőket pedig fejlesztik.

Összességében azt láttuk, hogy a GetResponse segítségével nőtt a közvetlen termékértékesítésünk, miközben az e-mail kommunikációban megőriztük a professzionális arculatot, mindezt kevesebb erőfeszítéssel. A másik nagy előnye, hogy ezeket a dolgokat mobil eszközökön is könnyedén megtehetjük. Nem vagyok többé hozzákötve az irodai asztali számítógéphez.
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
Néhány éve már a GetResponse-t használom. Nagyon boldog vagyok a szolgáltatással, amit aktívan ajánlok és támogatok. Ennek eredményeként a GetResponse vált az egyik legnépszerűbb szolgáltatássá az orosz piacon. De... legyünk konkrétak, és beszéljünk arról, hogy mit élvezek igazán a GetResponse-ban:

1. Minőség. A GetResponse tökéletesen működik. Minden hírlevelet tökéletesen kézbesít.
2. Nagyszerű használhatóság. Nem ismerek még egy olyan e-mail marketing szolgáltatást (pedig sokat kipróbáltam), amelyik ilyen könnyen használható.
3. Támogatás. Nincs mit mondanom a támogatásról - a legmagasabb szinten van. Minden problémát, minden hibát (még az én oldalamon is) nagyon gyorsan megoldottak. Az ügyfélszolgálat gyorsan megért, (még úgy is, hogy nem angol az anyanyelvem), beleássák magukat a problémába, és segítenek minden alkalommal.

Ezzel a 3 fő előnnyel tette a GetResponse a legjobb szolgálatot nekem. Nem is beszélve a bevételek növekedéséről, amit élvezhetek, mióta a GetResponse-zal dolgozok.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
Hadd mondjam egyszerűen... A GetResponse megváltoztatta az e-mail marketingezési szokásaimat. Ne érts félre, én is használtam egy csomó híres e-mail marketing platformot, de a GetResponse rendelkezik a legtöbb beépített képességgel: A/B split-tesztelés és hatékony szegmentáció; azok a dolgok, amelyeket egy haladó értékesítő használ, és nagyon sokba kerülnek más platformokon. A kézbesíthetőségről nem is beszélek, mert az egyszerűen csodálatos. Köszönöm srácok!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
Véleményem szerint, a GetResponse a leginkább költséghatékony és könnyen használható automatikus válasz megoldást nyújtja. Nagyszerű azoknak, akiknek újdonság az e-mail marketing, a haladó felhasználóknak pedig tele van számos funkcióval. Ez az, amit én használok és ajánlok bárkinek, aki levelezési listát akar létrehozni.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
Online munkám során alkalmam volt tesztelni 3 különböző autoresponder szolgáltatást.

Nem kellett a negyediket kipróbálnom, mert beleszerettem a harmadikba, ami a Getresponse volt. Hogy miért választottam a szolgáltatásaikat és miért ragadtam náluk? Azért mert a MINŐSÉGE kiváló és a platform gördülékeny. Még nem tapasztaltam hibát vagy lefagyott képernyőt (amivel találkoztam az első két autoresponder szolgáltatás használata során).

Biztonságban érzem magam, mikor szerkesztéshez a GetResponse-t használom. A platformjuk tetszetős és felhasználóbarát megjelenése segített nekem-időt spórolni azzal, hogy egy üzenetet újra tudtam használni sablonként, vagy nyomon tudtam követni egy kampány eredményeit.

Az ára több mint megfizethető, akárkinek, aki csak most vág bele. Végül, a támogatási csoport mindig ott van, ha szükségem van rájuk, nagyon kedvesek és jól tájékozottak.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
Csak azt akarom mondani, hogy a vállalkozásaimban a GetResponse használata nagyszerű volt! Látványos nyitóoldalak és hírlevelek létrehozását tanulom, hogy előremozdítsam vállalkozásaimat - az egyik életvezetési tanácsadással foglalkozik, a másik egy direkt marketing cég független forgalmazója. Imádom az ügyfélszolgálatot - segítőkészek, megválaszolták az összes kérdésemet, talpra állítottak és most megy minden. Ti vagytok a legjobbak, srácok!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
GetResponse A legjobb e-mail program, véleményem szerint. Szinte állandóan online vagyok, így a GetResponse szinte mindig elérhető, amikor az ideiglenes munkavállalóimmal kell felvennem a kapcsolatot, ha az utolsó pillanatban beesik egy koncert, ahol sok emberre van szükség. A szolgáltatást az egyszerűség, a könnyű használhatóság és szép grafika miatt szeretem használni havonta többször, néha hetente többször is. Nagyon kedvező árfekvésű, kétségtelenül cégünk legokosabb befektetési volt, hogy tarthassuk a kapcsolatot a munkavállalóinkkal. Soha nem kaptunk senkitől egyetlen panaszt sem az elküldött e-mailek miatt, és valójában gyakran azonnal, néhány perc után választ is kapok a GetResponse-zal elküldött üzenetekre. Folytassátok a remek munkát, és akkor továbbra is a ti szolgáltatásaitokat fogjuk használni, ameddig az üzleti életben vagyunk.
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Az utóbbi néhány évben a GetResponse-t használtam. Az összes e-mail rendszer közül, amit kipróbáltam, a GetResponse volt a legintuitívabb. Plusz, az ügyfélszolgálatuk a legjobb, mindig elérhetőek online chat-en, e-mailen vagy telefonon. Örökre az ügyfelük maradok!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
Kipróbáltam a GetResponse-t, amikor autoresponder szolgáltatást kerestem, és egyből beleszerettem. Nem csoda, ez a legjobb e-mail szolgáltatás, amit valaha használtam. Vásárlás előtt van egy 1 hónapos ingyenes próbaverzió a kipróbálásra. Az automatikus válasz funkció igazán könnyen használható, sok időt és energiát megmentett. Ha valaki megkérdezi tőlem, hogy melyik szolgáltatást használja, mindig a GetResponse-t ajánlom. Ha növelni szeretné az értékesítést, ne hagyja ki.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Már több mint egy éve használom a GetResponse-t, és ez a legjobb módja a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. Olyan egyszerű használni!

A GetResponse-zal el tudtam adni az interneten a termékeimet és szolgáltatásaimat, miközben kitűnő kapcsolatot tudtam kiépíteni a közönségemmel.

A GetResponse autoresponder funkciója a legjobb a piacon, az ügyfélszolgálat minősége kiváló.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
Új vagyok az e-mail és tartalom marketingben, így sok kérdésem volt. Elégedett vagyok az online támogatással (videók, GYIK stb). És amikor nem találtam meg a keresett információt, amire szükségem volt, akkor mindig gyors választ kaptam a LiveChat chat-en, e-mailen vagy telefonon. Annyira hasznos!

Nagyon szeretem a Autoresponder naptárt is - és az üzeneteket át tudom húzni egyik dátumról a másikra. Megmutattam ezt a funkciót néhány tapasztalt, tartalom marketinggel foglalkozó barátomnak és féltékenyek voltak!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
A GetResponse mindig biztosította számomra a legjobb megnyitási rátát, a Getresponse e-mail szerkesztőjét mindig a legvonzóbbnak, leggyorsabbnak és a leghatékonyabbnak találtam.

Mindenünk megvolt, amire szükségünk lehetett, hogy egy sikeres üzletet futtathassunk a GetResponse-zal: autoresponderek, nyitóoldal készítő, webűrlapok, kérdőívek, részletes statisztikák és még sok minden.

A LiveChat ügyfélszolgálat mindig elérhető, amikor kérdésem van, gyakorlatilag nincs várakozási idő.

Ki kell használni az iparág legjobb árainak előnyét, és még mindenki kap egy ingyenes 30 napos próbaverziót!!! Semmi sem tudja legyőzni a GetResponset!

Köszönjük a vállalkozók nevében, hogy vagy nekünk, szeretlek GetResponse.
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Már egy éve használom a GetResponse-t, és nem tudom, hogyan éltem túl nélküle azelőtt. Használtam hasonló programokat, de egyik sem hasonlítható a GetResponse-hoz. Amikor elkezdtem használni, azt sem tudtam, hogyan kell kiküldeni egy egyszerű hírlevelet, nem is beszélve a többi nagyszerű funkcióról. De az egyszerűen megtanulható segédanyagok segítettek, és semmi idő alatt már használtam is. Most már több különböző listám van, amelyekre naponta küldök üzeneteket. Segített növelni az üzletemet és sokkal több embert érek el. Nagyon ajánlom mindenkinek ezt a nagyszerű szolgáltatást, aki növelni szeretné üzletét.
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Író vagyok Brazíliából, és a GetResponse-ban remek partnerre találtam fő célom elérésében: az olvasóimmal való kapcsolattartásban. Kipróbáltam más oldalakat, de a GetResponse kitűnő szolgáltatást kínál kedvező áron. Az e-mail szerkesztővel nagyszerűen kinéző üzeneteket tudok létrehozni, a kedvenc funkcióm az oldalon: Könnyen oda tudom helyezni a képeket, a sávokat és a szöveget, ahol látni szeretném őket. Nyomon követem az olvasóimat, autorespondereket állítok be, a régi üzeneteket újra el tudom nekik küldeni... és chat-en bármikor segítenek, ha szükségem van rá. Őszintén szólva, én nem vágyom többre.
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Három évvel ezelőtt kezdtem el dolgozni a GetResponse-zal, és nagyon tetszett az átgondolt szolgáltatások funkcionalitása és megbízhatósága. Egyre többet használtam, és elkezdtem az ügyfeleimnek is ajánlani. Ez egy megbízható, egyszerű és kényelmes megoldás az e-mail marketingre - és rendkívül fontos része az online üzleti világnak. A GetResponse, véleményem szerint a legjobb megoldás a piacon. Sőt, most hogy a szolgáltatás orosz nyelven is elérhető, örülök, hogy a javaslataim a fordítást és szolgáltatást illetően majdnem azonnal megvalósulnak.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Brazíliában élő testnevelő tanárként őszinte köszönetem szeretném kifejezni a GetResponse-nak az extra jövedelmemért, amelyet e-mail marketinges erőfeszítéseimért kaptam.

A GetResponse-t és ügyfélszolgálatát három szóval tudnám leírni: gyors, hatékony és 24 órás. Őszintén szólva, az online támogatásra eddig csak kétszer volt szükségem, mivel a fiókban könnyű a tájékozódás.

Az új nyitóoldal készítő bemutatása is segített, amikor a legnagyobb szükségem volt rá. Létre kellett hoznom egy oldalt a webinarra, és nem akartam az oldalamon egy új oldalt létrehozni. De gyorsan magamhoz tértem, amikor rájöttem, hogy 10 perc alatt néhány kattintással létre tudok hozni egy új oldalt, úgy hogy nem kell a HTML kódolással bajlódnom.

GetResponse, köszönöm ezt a kedvező árú, kitűnő szolgáltatást.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Ha egy olyan megbízható autoresponder szolgáltatót keres, amely minden olyan extrával rendelkezik, amelyre vágyik, akkor a GetResponse-on kívül ne keressen mást ... minden funkció egy helyen, minden, amire szüksége lehet a listaépítés dominálásához. Az API és Facebook integrációjuk is ott van a csúcson!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
Körülbelül 6 hónapja használom a GetResponse-t. Az ingyenes verzióval kezdtem, és sokkal felhasználóbarátabbnak találtam mint más e-mail marketing szoftver terméket. Lemondtam az előfizetésemet a másik fickó termékéről. Csatlakoztam a GetResponse-hoz, és nem néztem hátra. A GetResponse bebizonyította, hogy képes alkalmazkodni az összes e-mail marketinges igényemhez. Most olyan nyitóoldalakat ajánlanak, amelyek az üzletemhez kapcsolódó listaépítést segítik. Jelenleg az e-mail listámnak 400 tagja van, és a GetResponse minden egyes lépésben támogatott az ügyfélbázis megteremtésében a létrehozástól, a meghíváson át a gyönyörű e-mailekig. Köszönöm GetResponse. Köszönöm, hogy egyszerűvé tettétek az üzletem fejlesztését, és hogy eljuttatjátok üzeneteimet azzal az egyéni vonással, amit nyújtani szeretnék az ügyfeleimnek.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
Az üzlet tele van komplikációkkal. Az utolsó dolog, amire szükségem van, az hogy hosszas folyamat árán kitaláljam, hogyan akarom értesíteni az ügyfeleimet a termékeimről és szolgáltatásaimról.

Amikor egy másik e-mail marketing szolgáltatóról a GetResponse-ra váltottam, a tanulási folyamat felgyorsult.

A GetResponse azt teszi, amit egy e-mail marketing és menedzsment programnak tennie kell: kevesebb idő alatt könnyűvé és hatékonnyá teszi a folyamatot.

Ha gondom van, az ügyfélszolgálat tudja a választ, és addig vonalban marad, amíg a probléma meg nem oldódik.

Sikeres vállalkozóként sok dolgom van. A GetResponse szolgáltatásai lehetővé teszik számomra, hogy könnyen értékesítsem termékeimet a közönségemnek bonyodalmak nélkül.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Több, a német piacot megcélzó, angol nyelvű e-mail marketing megoldás kipróbálása után végül is a Getresponse-t választottam.

Ami meggyőzőtt, az az egyszerű használat és a többnyelvű platform volt. Az angol és a német piacokon, valamint Brazíliában dolgozom. Emiatt egy olyan e-mail marketing szolgáltatásra volt szükségem, ami tartalmazza ezeket a nyelveket, és véleményem szerint kevés tartalmazza.

A GetResponse egyszerű integrációja, például a Wordpress-be és az Optimize Press-be, szintén meggyőzött. Online értékesítőként számomra a GetResponse a napi munka nélkülözhetetlen eszköze.
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Az új-zélandi székhelyű Trust, Common Knowledge jótékonysági szervezet igazgatója vagyok. Szervezetünk 2000 óta árulja a Birthing Better with The Pink Kit Method® multimédiás eszközt. Sok évig AWeber-t használtunk, de nyitóoldalak, hírlevek és kérdőívek létrehozása, valamint webűrlapok módosítása egyszerűen nem volt lehetséges. 2014 elején felfedeztem a Warrior fórumot, ahol olyan szoftverek/szolgáltatások után érdeklődtem, amellyel nyitóoldalakat lehet létrehozni stb. Senki sem említette a GetResponse-t. Átnéztem az összes javaslatot, és egyik sem felelt meg. Őszintén szólva nem tudom, hogyan botlottam a GetResponse-ba, de a 30 napos próbaverzió teljesen felvillanyozta az életem. A GetResponse többet ajanlott, mint amire valaha is számítottam. Nem tudom eléggé kihangsúlyozni, mit kínál a GetResponse sablonok, dizájn és könnyed használhatóság tekintetében... brilliáns. És még nincs vége. Non-profit szervezeteknek olyan nagyvonalú kedvezményt ajánlanak fel, amelyet más szolgáltató nem tesz meg, a támogatásuk pedig egyszerűen csodálatos. Bárkik is vagytok odaát a GetResponse-nál, szeretném ha tudnátok, milyen hálás ez a kis jótékonysági szervezet!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • SucceedWithAisha.com
"Használtam a konkurencia platformját, aztán GetResponse-ra váltottam, imádom ezt a rendszert. A platform sokkal inkább felhasználóbarát és könnyebben használható. Én csak meg akartam köszönni a próbaidőszak alatt nyújtott hatalmas segítséget és támogatást, ( ilyen nagyszerű szolgáltatást nem kaptam a versenytárstól).

Annyira elégedett vagyok a GetResponse-zal, hogy áttérek a fizetős szolgáltatásra ... és biztos vagyok abban, hogy ugyanazokat a nagyszerű szolgáltatásokban fogok részesülni mint eddig. Szeretnék köszönetet mondani Jacobnak, remélem, a jövőben is ő lesz a fiókkezelőm."
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
"Az ügyfélszolgálat csodálatos! Nagyon nagyra értékeltem a csatlakozásom másnapján érkező telefonhívásukat. Csak azt akarták mondani, hogy mindig készen állnak segíteni. És be is tartják ígéretüket. Az állandóan működő élő chat lehetővé teszi számomra, hogy bármikor kapcsolatba lépjek velük ha segítségre van szükségem, és mindig ott vannak, segítenek."
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
Több mint egy éve használom a GetResponse-t. Ami igazán meggyőzött, az a bármikor elérhető chat-támogatás, mely kérdéseidre igen gyors és egyszerű válaszokat kínál. Ez akkor válik rendkívül hasznossá, ha valamit nagyon egyszerű dolgot el akarsz rendezni, és indokolatlanul vársz 1 vagy 2 két napig egy e-mailre. A közösségi médiában (Facebook és Twitter) is elég aktívak, könnyen lehet velük tartani a kapcsolatot a GetResponse környezetén kívül is. Mérnökként igazán

értékelem a jó termékeket, megdöbbentett a kezelőfelületük. Majdnem olyan, mint egy gyerekjáték. Létrehoztak egy "húzd és ejtsd" rendszert a dolog leegyszerűsítésére, ez igazából akkor nagyon praktikus, ha nem vagy műszaki zseni. Továbbá, van egy nagyon jó alkalmazásuk, az Inbox előnézet, ami megmutatja, hogy pontosan hogyan fog egy e-mail megjelenni az olvasó képernyőjén, figyelembe véve annak e-mail kliensét, böngészőjét, operációs rendszerét és eszközét. Szóval, ha nincs autoresponder szolgáltatásod, vagy azon gondolkodsz, hogy lecseréled a jelenlegit, akkor a GetResponse megér egy próbát."

Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
"Ez egy nagyon szoros verseny volt a GetResponse és az Aweber között De a végén én a GetResponse-t részesítettem előnybe. A legnagyobb dolog az, hogy segítségével leveleidet a célnak megfelelően személyre szabhatod. Például: ha valaki feliratkozik a hírlevelemre, azonnal kap egy üdvözlő e-mailt. Néhány nappal később kedvezményt kap az egyik kedvenc termékemre. És onnantól kezdve rendszeres (heti) kapnak híreket, melyek segítik online üzletük fejlesztését. És ingyenes a kipróbálás...Srácok, leesett az állam a GetResponse-tól. Nincs szükség hitelkártyára vagy más információra... valódi és nagyszerű 30 napos ingyenes próbaverzió. Ami igazán elnyerte a tetszésemet, az az ügyfélszolgálatuk volt. Ebben a tekintetben az a különbség, hogy ti, srácok örömmel beszéltek velünk. Tudom, hogy ti valóban törődtök velünk. Amikor látok egy e-mailt tőletek, már mosolygok. :) "
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
"Én már három éve használom a GetResponse-t, és azt kell mondjam: ez a legjobb szolgáltatás, amit eddig használtam. Összehasonlítva más e-mail marketing eszközökkel, a GetResponse rendkívül könnyen használható és költséghatékony is. Amióta a teljes e-mail marketingünket áttettük a GetResponse-ra, megnyitási rátánk 30%-kal, átkattintási rátánk pedig 50%-kal nőtt. A GetResponse segített többszintű kampányt létrehozni, így az összes ügyfeleimet releváns tartalommal érhetem el. Mindenkinek magabiztosan ajánlom, aki növelni akarja az értékesítését azáltal, hogy e-mail marketinggel eléri és hűségessé teszi a meglévő ügyfeleit."
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
"Amikor régi e-mail szolgáltatónknál kézbesíthetőségi problémákat kezdtünk tapasztalni, más lehetőség után kellett néznünk. Megnéztük néhány "top" választási lehetőséget, de úgy döntöttünk, hogy a GetResponse Enterprise-nal tartunk (dedikált szerver). A felhasználói felület a legintuitívabb, amit csapatunk valaha is látott. Lenyűgözött a hihetetlennek tűnő e-mail sablonok "röptében" történő létrehozásának lehetősége. De amivel megnyert minket, az e-mail minden elemének split tesztelési lehetősége volt. Miután elkezdtük használni a GetResponse Enterprise-at, már nem volt szükségünk sok egyéb szolgáltatásra, így ezeket visszamondhattuk. Kézbesíthetőségünk jelentős növekedését tapasztaltuk, megnyitási rátáink pedig áttörték a plafont. Én nagyon ajánlom a GetResponse Enterprise csapattal való együttműködést. Egy külön képviselőnk van, és nagyon "fehér kesztyűs" szolgáltatási szintet érzünk, ahhoz képest, hogy más szolgáltatóknál csak egy "másik szám" voltunk. Emlékezz ... légy szolgáló, Cory Boatright "
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
"Azt hiszem, a GetResponse az egyik legjobb e-mail marketing szolgáltató. Számos alternatívája létezik a piacon, mint például az AWeber vagy a MailChimp. De azt hiszem, a GetResponse jobb választás. Már 10 hónapja használom a GR-t, eddig teljesen zökkenőmentesen. Határozottan ragaszkodok hozzájuk. Az összes funkció egy hónapos ingyenes kipróbálását nyújtják, és nincs szükség hitelkártyára. Szóval 100%-os biztonsággal kipróbálható. Számomra lenyűgöző ez a nagyszerű ügyfélszolgálat. Az összes ÜSZ munkatárs, akivel eddig beszéltem, hozzáértő, jól tájékozott, és legfőképpen: hajlandó segíteni. Manapság ez elég ritka."
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
"A GetResponse-ra történő váltás az egyik legjobb döntésünk volt. Zseniális, hogy milyen könnyen használható, a támogatás pedig nagyszerű! Ami a legjobban tetszik nekem, az a mobil-reszponzív hírlevelek és nyitóoldalak egyszerű létrehozása. Nagyon tudom ajánlani a GetResponse-t azoknak, akik hatékonyan szeretnék növelni célközönségüket.
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
"A GetResponse egyedülálló a könnyen használható "húzd és ejtsd" e-mail készítő megoldásával. Ez sokkal intuitívabb, mint a korábban használt e-mail marketing platformjaim. Egy hírlevél összeállítása mindössze 2 percembe kerül. A megtakarított időt a webfejlesztésre és a megfelelő marketing stratégiára fordíthatom. Mióta elkezdtem használni a GetResponse-t, leveleim átkattintási rátája 230 %-kal javult, ennek közvetlen hatása van az eladásaimra."
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
"Kedves GetResponse! Ebben a rövid levélben szeretném kifejezni hálámat Önök felé. 4 éves tapasztalattal rendelkezem az internet marketing területén. Sok pénzt költöttem el különböző online szolgáltatásokra. Igen, GetResponse! A szolgáltatásuk néhány alkalommal szó szerint eksztázisba hozott. Itt van, miért. A GetResponse-t olyan egyszerű használni. Intuitív, egyszerű és nagyon HATÉKONY. Legtöbbször, ha kipróbálok valamit, ez igen időigényes folyamat. De veletek... Rögtön bele tudtam vágni. És ha meg kell tudnom valamit, csak megnézem az oktatóanyagok gazdag könyvtárát. És ha további kérdések merülnek fel, az ügyfélszolgálatotok kisegít... azonnal. Hadd mutassak egy példát arra, mit értek hasznos alatt. Írok egy hírlevelet, és ha az írás részével megvagyok, 60 másodperc múlva már ki is küldöm a hírlevelet (vagy időzítem) egy célzott szegmensnek. Milyen gyors és egyszerű volt! A nyomon követési rendszeretek szó szerint megegyezik egy passzív jövedelem rendszerrel. Én egy nyomon követési szekvenciát programoztam 4 hónapra. Ma feliratkozol. 4 hónapig kapod a követéseimet. És ez csak a kezdet. Fokozatosan egyre több és több követést adok hozzá, míg a végén elérem a a rendszeretek határát. A probléma az... Hogy nincs határ! El tudod képzelni, mi történne, ha követéseket programoznál egy évre? 2 évre? 3 évre? 3 évre szabadságra mehetnétek, és a rendszeretek nyereséget termelne! A speciális szegmentálás funkció lehetővé teszi számomra, hogy jelentősen megnöveljem a megnyitási és átkattintási rátát. Néha 50%-kal! Találjátok ki, mit jelent ez... 50%-kal nagyobb forgalom... 50%-kal több konverzió... 50%-kal több bevétel! Az ügyfélszolgálatotok az egyik legjobb. Nagyon barátságos, profi, hatékony és... GYORS! Ha a problémám nem oldható meg azonnal, akkor 24 órán belül biztos megoldódik. De az esetek többségében azonnal megoldódik. Nincs stressz... Nincs súrlódás... Csak bizalom és lelki nyugalom. Hallgattok ránk, az ügyfeleitekre! Ha fejlesztetek, megkérdezitek a véleményünket. Nagyon szeretem ezt az ügyfélközpontú innovációs megközelítést, mert biztonságban vagyunk (törődnek velünk), és a legfontosabb, kielégíti az igényeinket! És legyünk őszinték. Vannak gyenge pontjaitok is. De kinek nincs? De azok a gyenge pontok kisebb jelentőségűek. Olyan apró részletek, amelyek sokat számítanak (ha olyan eredményorientált értékesítő vagy, mint én, akkor ezek a kis részletek egyáltalán nem számítanak.) A legjobb az egészben az, hogy ismeritek a gyenge pontjaitokat, kikéritek a véleményünket, és foglalkoztok is vele... gyorsan! Újra és újra és újra bizonyítottátok ezt a múltban. Bizonyítsátok továbbra is. Folyamatosan javultok! Bámulatba ejtetek! Dióhéjban, műszaki és emberi szempontból, ti nem csak hatásosak vagytok... ti HATÉKONYAK VAGYTOK! Messze ti vagytok a legjobb online élményem, ami valaha is volt! Üdvözlet az egész GetResponse csapatnak és köszönet újra!
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
"Nemrégiben a GetResponse webűrlap varázslót használtam egy hírlevél űrlap létrehozásához az ingyenes letöltésért a http://mediaserverreviews.com oldalon. Gyerekjáték volt használni, és szó szerint percek alatt telepítettem az űrlapot. A GetResponse egyik erőssége a videó oktatóanyagok rész. Ritkán, amikor nem vagyok biztos abban, hogyan kell csinálnom valamit, odamegyek és a probléma mindig megoldódik. A GetResponse egy minőségi termék kiváló támogatással. Folytassátok a nagyszerű munkát."
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
"Azt szeretem a Getresponse-ban, hogy felajánlanak egy ingyenes fiókot kipróbálásra, ahol az előfizetés megkezdése előtt kísérletezni lehet egy lista felépítésével. Így kipróbálhatod, mielőtt megveszed. A másik funkció, amit igazán szeretek, az a blog frissítések hozzákapcsolása a hírlevelekhez, ami új tartalmaz szolgáltat az előfizetőknek! Így automatikusan értesítheti az előfizetőket, akármikor kiposztolt egy új blog posztot."
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
"Közel egy éve használom a GetResponse-t, megtapasztaltam kiváló szolgáltatásaikat. Ami lenyűgöz, az a gyors válasz az ügyfélszolgálati munkatársuktól. Bármi is a baj, a válasz és megoldás időben érkezik és a www.moneyinayear.com blogom jobb lesz tőle. A GetResponse-t bármikor ajánlanám akármelyik komoly internetes értékesítőnek."
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
"Köszönöm a fantasztikus online eszközöket, amelyet az e-mail marketinghez biztosítottok! Könnyű a használatuk, a fantasztikus oktató videók és az élő chat segítenek az új termékek és szolgáltatások gyors megismerésében. Ez egyszerűen egy "követelmény" minden olyan honlapnak, amelyik a saját online közösségének építésében érdekelt."
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
"A GetResponse segít megragadni a instrumentális zongora szerelmeseinek figyelmét, így könnyen és megfizethető áron lehet velük kommunikálni. Miután az összes, e-mail marketingben érdekelt szereplővel kapcsolatba kerültem, állíthatom, hogy a GetResponse kínálja a legtöbb értéket a legjobb árért."
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
"Évek óta használom a GetResponse autoresponder szolgáltatását, és nagyon elégedett vagyok vele. Lenyűgözött a legutóbbi FB és Twitter integráció is. A hírleveleim így több emberhez juthatnak el, ami még valamivel több előfizetőt eredményez a FB postok és tweetek miatt. A GetResponse folyton változik, hogy lépést tartson a korral. Soha nem használnék másik autoresponder szolgáltatást. Valójában nincs is szükség erre."
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
"Több éve használom a GetResponse-t. Szeretem az egyszerű használatát és a frissítéseket. De ami a legfontosabb, a rendkívül magas szintű ügyfélszolgálat - kivételes és nagyon fontos a problémák megoldásában, vagy az ügyfelek segítésében. Ez a magas szintű ügyfélszolgálat messze felülmúl bármely más szolgáltatót, amit használtam és nagyszerű kiegészítője a félelmetes GetResponse termékeknek és szolgáltatásoknak!"
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
"A GetResponse egy olyan cég, amiben tudom, hogy megbízhatok. Nemcsak hogy kiváló támogatást nyújtanak, de könnyen használhatóvá teszik a felső-kategóriás terméküket."
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
"Szeretem a GetResponse videó e-mail marketinget. A Videó e-mail erejével ügyfeleink úgy érezték, mintha ténylegesen szemtől szembe kértem volna meg őket, hogy tegyenek lépéseket. Konverziós rátánk egy héten belül 200%-kal nőtt. Nagyon is megéri a befektetést, havonta 18 dollárt fizetek, és hetente kb 300 dollárt keresek kampányonként automatikusan a videó e-mailezéssel."
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, az iLearning Global-t képviseli 5 kontinensen
Videó követést használunk, hogy fenntartsuk ajánlataink iránt az érdeklődést, és videó e-mail hírleveleket a közelgő események bejelentésére. A videó e-mailekre kb. 50%-kal több közvetlen választ kapok, mint a hagyományos e-mailekre! Szerzőként, azt hiszem, hogy a szavak számítanak, de ha meg kell győzni valakit, hogy iratkozzon fel a hírlevélre vagy regisztráljon, a videót semmi sem veri meg! És a GetResponse videó e-mail nem csak tapasztalt értékesítőknek elérhető - mindenki használhatja."
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
"Én csak csodálni tudom a támogatás színvonalát és barátságosságát. Úgy látom ez egy hosszú távú üzleti kapcsolat lesz, mely remélhetőleg meghozza gyümölcsét."
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
"Az ügyfélszolgálat kiváló és nagyon segítőkész- köszönöm. Volt már pár kérdésem, mióta a GetResponse-t használom, és a válaszok mindig gyorsak, udvariasak és hasznosak voltak. További jó munkát!"
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
"Azok az előnyök, amit a GetResponse PRO végtelennek tűnő képességeiből és rugalmasságából származtak, nem csak a bevételeim növekedését tették lehetővé, hanem a listámat is érdekeltté tették a PowerLeadsCampaigns-nal készített, valóban érdekes prospektusok. A személyes, profi e-mail és telefonos támogatás színvonala páratlan bárhol bármilyen áron."
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
"Én új GetResponse felhasználó vagyok. Sokat keresgéltem, hogy az árak és szolgáltatások szempontjából is megbízható megoldást találjak az online hírlevelek és levelezőlisták tekintetében. Nagyon elégedett vagyok azzal, amit a GetResponse-ban találtam. Mivel az autoresponderek világában új voltam, a GetResponse ügyfélszolgálati csapata hihetetlenül segítőkész és nagylelkű volt a beállításban és az elindulásban. A GetResponse egyszerű és használható. Most már van időm arra koncentrálni, amit a legjobban tudok. Szívből ajánlom a GetResponse-t."
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
"Már több alkalommal kértem a telefonos ügyfélszolgálat szakembereinek segítségét. Minden alkalommal udvariasak, figyelmesek és türelmesek voltak. Úgy érzem, hogy valóban érdekli őket, hogy segítsenek. Az is fontos, hogy ők megragadják ezt a lehetőséget, hogy még jobban megismertessék a rendszer. Nézd meg a honlapomat, és meglátod, miről beszélek és az ügyfélszolgálat közvetlen szemináriumai. Ügyfélszolgálatuk számos pozitív példát adott nekem. Ezeket fel fogom használni a következő prezentációmban, és lehet, hogy a hírlevelemben is. A kezdetektől fogva elégedett vagyok termékükkel. Ez pedig dupla öröm, hogy azokat a szolgáltatásokat kapom meg, amikor szükségem van. Garantálom, hogy ajánlani fogom a GetResponse-t társaimnak is."

Kész arra, hogy az e-mail marketingjét a következő szintre emelje?

Ingyen próba